Powód, dla którego Fortnite ukarał ich grzywną w wysokości ponad 500 milionów dolarów

epickie gry doszli do porozumienia ws Zjednoczone państwo płacić 520 milionów (491 milionów euro) Łamać prawo, które chroni Prywatność nieletnich. Twórca i twórca gier wideo Fortnite stopy też oszukańcze mechanizmy aby zachęcić do zakupów w grze.

Z drugiej strony Ministerstwo Sprawiedliwości tego kraju informuje, że firma Epic została ukarana grzywną 275 milionów dolarów (260 milionów euro). Powód: naruszenie ustawy o ochronie prywatności dzieci w Internecie (Coppa).

Krajowy wymiar sprawiedliwości ustalił, że Epic Games cMarketing Fortnite dla dzieci I zbierał je świadomie Informacja nieletnich, w tym nazwiska, adresy e-mail i identyfikatory, aby zobaczyć ich postępy, zakupy, ustawienia, listy znajomych itd.

Epic Games reklamuje Fortnite wśród dzieci i świadomie zbiera informacje od nieletnich

Innych źródeł

Mimo to Epic Games Zgoda rodziców nie była wymagana. Jest to wymagane przez prawo do śledzenia tego typu. Ponadto zachowaj również plik Ustawienia prywatności domyślnych połączeń.

Zastępca prokuratora generalnego powiedział: „Rodzice mają prawo wiedzieć i wyrazić zgodę, zanim firmy zbiorą dane osobowe ich dzieci. Departament jest zaangażowany w egzekwowanie zabezpieczeń przed nieuprawnionym gromadzeniem informacji od konsumentów, zwłaszcza nieletnich”. Briana Boytona.

Poziomy

Epic Games zachowało również domyślne ustawienia prywatności komunikacji.

Innych źródeł

W ramach tej sprawy firma Epic Nie będziesz mógł korzystać z drobnych informacji które zebrałeś nielegalnie i będziesz musiał to zrobić Usuń określone dane. Ponadto należy upewnić się, że plik cKomunikacja głosowa i tekstowa Osoby niepełnoletnie są domyślnie wyłączone.

oszukańcze praktyki

Z drugiej strony, Federalna Komisja Handlu (FTC), Epic Games to wymusiło zwrócić 245 milionów dolarów (232 miliony euro) dla klientów. To dlatego, że te pieniądze Został zdobyty nielegalnie Tworząc epicką serię pt oszukańcze praktyki oraz układy zaprojektowane specjalnie w celu zwiększenia zakupów, znane jako „ciemne style”.

„Nieintuicyjny, niespójny i mylący” projekt układu przycisków skłonił wielu graczy do produkcji Niechciane zakupy przez naciśnięcie jednego przycisku. Podobnie gracze Dokonywać zakupów Próba uśpienia gry podczas ekranu ładowania lub próba wyświetlenia podglądu elementu.

Przeczytaj także

Część tych zakupów dokonywali również m.in dzieci bez opieki rodziców. W ten sposób osoby niepełnoletnie mogą uzyskać wirtualną walutę gry, naciskając a jeden przycisk, bez konieczności podejmowania jakichkolwiek działań przez rodziców lub posiadaczy kart bankowych. Niektórzy nieletni zgromadzili setki dolarów na zakupach przed wydaniem Epic pobierać opłaty za karty.

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

"Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.