Poznaj Twitter Blue, usługę push, która umożliwia cofanie tweetów i tworzenie trybu czytnika dla wątków

Huk Twittera Blue słychać już od dłuższego czasu i wreszcie jest oficjalny. To prywatna wersja Twittera, która wyróżnia się (przede wszystkim) dwiema rzeczami. Po pierwsze, jest to usługa płatna. Drugim jest umożliwienie cofania i edytowania tweetów.

Ten ostatni zawsze był jednym z najbardziej wyraźnych żądań użytkowników, a ci, którzy chcą uzyskać dostęp do tej funkcji, będą mogli cofnąć (cofnąć wysłanie) tweeta w ciągu pierwszych 30 sekund, a następnie go edytować. Usługa jest obecnie dostępna w Australii i Kanadzie, gdzie jej użytkownicy jako pierwsi wypróbują swoje opcje.

Co zyskują użytkownicy, którzy płacą za Twitter Blue?

O premierze Twitter Blue krąży wiele plotek, a usługa jest wreszcie oficjalna Z ograniczoną wstępną publikacją do tych dwóch krajów anglojęzycznych.

Pytanie brzmi oczywiście, jakie są zalety tej płatnej usługi nad tradycyjną bezpłatną. Różnice dotyczą następujących opcji, które są dostępne na Twitterze Blue, ale nie na Twitterze:

  1. Ulubione foldery z tweetami: Będzie można organizować tweety, które najbardziej nam się podobają i sortować je w różnych folderach, abyśmy mieli do nich łatwiejszy dostęp.
  2. Cofaj i edytuj tweety: Bardzo normalne jest popełnianie błędów w tweetach (“nie tweet bez literówki” jest prawie obrazem usługi), a dzięki tej opcji będziemy mieli dostęp do możliwości cofnięcia tweeta w ciągu 30 sekund od jego wysłania. Ta funkcja działa w podobny sposób, jak e-maile są wysyłane w Gmailu: w ciągu tych 30 sekund możemy cofnąć wysłanie, edytować, edytować i trwale wysłać tweeta (lub oczywiście go usunąć).
  3. Tryb czytnika: W Twitter Blue możemy poprawić wrażenia z czytania wątków na Twitterze dzięki temu trybowi czytnika, w którym przyjemność z koordynacji jest łatwiejsza, jeśli wiadomości w wątku „dołącz”.
  4. Inne aktualizacje: Administratorzy usługi wskazują, że będzie można również dostosować ikonę aplikacji na ekranie głównym lub wybrać kolorowe motywy aplikacji.

Cena za miesiac Twitter Blue kosztuje 3,49 CAD i 4,49 USD dla każdego z dwóch krajów, w których usługa pojawiła się po raz pierwszy.

(Z informacjami od zacate)

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *