PZL-Świdnik dostarcza do Polski śmigłowce wojskowe Leonardo AW139

Spółka PZL-idwidnik Ma na celu pozyskanie części polskiego projektu z 250 do 300 nowych śmigłowców różnych typów. Jedna z tych osób może być modelką AW139 Jeśli oferta złożona przez tę polską instytucjonalną spółkę zależną włoskiej Grupy się powiedzie? Leonardo. Tym urządzeniem firma zamierza zastąpić dotychczasową rodzinną flotę W-3 GogolTo samolot wyprodukowany w mieście Świdnik na południowym wschodzie kraju.

Jacek LibuchaPrezes zarządu PZL-widnik szacuje, że przyszłe potrzeby polskiej armii wyniosą od 250 do 300 śmigłowców. Początkowy koszt 8 do 10 helikopterów i 500 milionów estoli rocznie po 24 miesiącach podpisania umowy przez Twoją firmę byłby równowartością 108 milionów euro według kursu transferu.

Zgodnie z zebranymi informacjami Wiadomości dotyczące bezpieczeństwa,Propozycja filii Leonardo uwzględnia produkcję urządzeń w kraju, w tym jej parku maszynowego BD6. Ponadto Świdnik będzie odpowiadał za moc projektową, która pozwoli na integrację różnych rodzajów broni, takich jak pociski przeciwpancerne. Kolce Zostanie wysłany przez Mesco I karabiny maszynowe Zakyady Mechanicne Dornow, Obie firmy są częścią polskiej grupy PGZ i zostały opracowane przez systemy komputerowe Instytut Techniczny Wojsk Lądowych (Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych)

20 lat historii

Obecnie helikopter AW139 Jest produkowany na różnych liniach montażowych we Włoszech i Stanach Zjednoczonych. Około 30% wszystkich dotychczas dostarczonych lotów jest montowanych w tym ostatnim kraju. Lubię to Pierwszy lot wystartował 3 lutego 2001 r., W zakładzie producenta w północnych Włoszech, gdzie spędził 45 minut w powietrzu. Od tego czasu wykonał ponad trzy miliony lotów w wielu misjach, w tym w misjach poszukiwawczo-ratowniczych, lotnictwie pogotowia ratunkowego, policji, straży pożarnej, operacjach ratunkowych i operacjach wojskowych. Wykorzystywany jest w przemyśle morskim, jako samolot VIP, w transporcie korporacyjnym i korporacyjnym.

Za 20 lat historii AW139 Zwiększył swoją maksymalną masę startową z 6,4 do 7 ton i jest certyfikowany z prawie tysiącem zestawów misji i sprzętu wokół niego. Śmigłowiec jest w stanie latać w każdych warunkach pogodowych i może operować do godziny po wyczerpaniu oleju w skrzyni biegów, podwajając 30 minut ustalone przez organy certyfikujące. Jest to jedyny śmigłowiec o tej mocy, który według producenta daje ten przykład w możliwościach urządzenia, które „pomimo prawie 17 lat doświadczenia i dojrzałości w eksploatacji operacyjnej nadal jest młodym i nowoczesnym projektem, który będzie grał. wiodącą rolę w przyszłości.”

You May Also Like

About the Author: Eugene Barker

„Przyjaciel zwierząt na całym świecie. Guru sieci. Organizator. Geek kulinarny. Amator telewizyjny. Pionier kawy. Alkoholowy narkoman”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *