Recenzja Boomerang X: szalony, pełen akcji (i nieco uzależniający) FPS

Opracowany przez niezależne studio Dang! -Zasilany przez Devolver Digital – Boomerang X, wściekły Boomerang X (jak nazywali go jego twórcy) jest na sprzedaż. Innymi słowy, strzelanka pierwszoosobowa, ale z bumerangiem jako główną bronią.

Bumerang X jest dostępny na PC i Nintendo Switch.

Jeden pistolet i dużo, dużo, akcja

Bumerang X Jest to gra składająca się z 13 rozdziałów, w której musimy pokonać fale wrogów (większość z nich ma łącznie siedem fal). Aby przejść do kolejnych rund, nie będzie konieczne pokonywanie każdego z potworów, które widzimy na mapie. Wystarczy pokonać tych zaznaczonych na żółto.

Do radzenia sobie ze stworzeniami będziemy mieli jedno czysto i ekskluzywne narzędzie: bumerang. Chociaż na początku nie będziemy w stanie zrobić nic więcej poza strzelaniem do przodu, w miarę postępów w kolejnych rozdziałach dodawane będą nowe mechaniki, które będą niezbędne do poruszania się w poszczególnych ruinach, w które zatopiliśmy się.

Pierwsza dodana mechanika (która jest żywiołakiem) to Terracinas: Pozwala nam zwolnić bom, a następnie teleportować się tam, gdzie jest. Posłuży to zarówno do unikania wrogów, jak i dotarcia do wyższych miejsc. Inną podstawową mechaniką jest pływ, dzięki czemu możemy spowolnić czas, a tym samym móc atakować wrogów z większą celnością.

Zostaną również dodane inne, bardziej ukierunkowane na bezpośredni atak mechaniki, takie jak Pistolet (Wynika z zabicia dwóch lub więcej wrogów za pomocą jednej szyny). A jeśli zabijemy trzech lub więcej wrogów pistoletem, możemy aktywować strzał snajperski.

Różna mechanika to nie jedyny plus gry. Bumerang X Stale nacierający nowi wrogowie: giganci ze słabym punktem z tyłu, płaszczka, która tworzy niszczycielską falę światła, jeleń, który generuje pół-śmiercionośną burzę elektryczną i wiele więcej (o wiele więcej). Zdecydowana większość tych wrogów ma słaby punkt (czerwony kryształ), który musimy zaatakować, aby ich pokonać.

Ponadto dodaje się do tego złożoność scenariuszy. Na niektórych poziomach nie będziemy mieć gleby (!!). Dlatego im dalej idziemy, tym częściej spamujemy plik Terracinas i pływ. na zasadzie Bumerang X Wprowadza nas w szalony, pełen wydarzeń świat, w którym prawie niemożliwe jest zatrzymanie się na sekundę.

Dużo więcej niż tylko estetyka

Jej aspekt wizualny jest prosty, zadbany i (przede wszystkim) różnorodny. Ta ciągła zmiana scenariuszy nie tylko odpowiada na pytanie estetyczne, ale oznacza również wzrost trudności. W ten sposób budowanie map jest pozytywnym punktem, aby doświadczenie się nie powtarzało.

Użyte kolory są kluczem do gry. Konkretni wrogowie, których musimy pokonać, są podświetleni na żółto, co ułatwia ich zauważenie na mapie. Słaby punkt każdego z nich również wyróżnia się jasnoczerwonym kolorem.

Chociaż ścieżka dźwiękowa jest dość ogólna (tak bardzo, że czasami pozostaje niezauważona), udaje jej się towarzyszyć ciągłemu szaleństwu gry, towarzysząc (i wzmacniając) tę karę, której nie możemy zatrzymać na sekundę.

Wymagania systemowe

MÍNIMO: SO: Windows 10 x64 – Procesor: Intel Core i5-4670K (4*3400) lub odpowiednik – Pamięć: 4 GB RAM
Grafika: GeForce GTX 660 (2048 MB) – DirectX: v11 – Pamięć: 10 GB wolnego miejsca

Zalecane: System operacyjny: Windows 10 x64 Procesor: Intel Core i7-7700HQ (2*2800) lub odpowiednik Pamięć: 8 GB RAM Grafika: GeForce GT 1050Ti (4096 MB) DirectX: Wersja 11 Pamięć: 10 GB wolnego miejsca

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *