Riot Games i Ubisoft walczą z toksycznością gier dzięki nowemu projektowi

W branży jest wiele osób, które ciężko pracują, aby gry były bardziej pozytywnym, integracyjnym i przyjemnym doświadczeniem dla wszystkich. Jeśli mamy zmienić obecny złożony krajobraz, konieczne będzie zjednoczenie całej branży gier wideo.

Z tego powodu Riot i Ubisoft podjęły współpracę techniczną w celu opracowania bazy danych, za pośrednictwem której będą zbierać anonimowe dane z gier, aby skuteczniej szkolić moderatorów prewencyjnych w oparciu o sztuczną inteligencję, odpowiedzialnych za wykrywanie i ograniczanie niewłaściwych zachowań w grach.

Projekt badawczy „Zero Harm in Comms” to pierwszy krok w kierunku ambitnego projektu, który wpłynie na różne branże i przyniesie korzyści całej społeczności graczy. Riot i Ubisoft są zaangażowane w tworzenie struktur światów gier, które zachęcają do bardziej satysfakcjonujących doświadczeń społecznych i zapobiegają szkodliwym interakcjom.

jako członkowie Sojusz Fair PlayObie firmy uważają, że poprawa dynamiki społecznej gier online będzie możliwa tylko dzięki komunikacji, współpracy i wspólnym wysiłkom branży. Dzięki dużej kolekcji przebojowych gier wideo Ubisoft i konkurencyjnym tytułom Riot, baza danych będąca wynikiem tej współpracy będzie zawierać szeroką gamę graczy i studia przypadków, dzięki którym można trenować systemy sztucznej inteligencji odpowiedzialne za skuteczniejsze wykrywanie i unikanie niewłaściwych zachowań. .

Ponieważ gry wideo stają się coraz bardziej popularne na całym świecie, wyzwanie to staje się coraz bardziej złożone. Z tego powodu Riot zdecydował się zainwestować w systemy sztucznej inteligencji, które automatycznie wykrywają toksyczne zachowania i zachęcają do tworzenia pozytywnych społeczności w grach wideo. Możesz znaleźć więcej informacji na temat podejścia Riot, jeśli chodzi o dynamikę gracza. tutajw którym szczegółowo opisujemy różne wyzwania, przed którymi stoimy, oraz to, co robimy, aby im przeciwdziałać.

Tworzenie bardziej integracyjnych społeczności wirtualnych to ciągłe zadanie, którego nigdy w pełni nie ukończymy. Jednak znacznie się poprawimy, jeśli będziemy współpracować. Zobowiązaliśmy się do dzielenia się tym, czego nauczyliśmy się podczas pierwszej fazy tej inicjatywy z całą branżą w nadchodzącym roku. W branży jest wiele osób, które ciężko pracują, aby gry były bardziej pozytywnym, integracyjnym i przyjemnym doświadczeniem dla wszystkich. Jeśli mamy zmienić obecny złożony krajobraz, konieczne będzie zjednoczenie całej branży gier wideo.

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

"Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.