Robienie tego przed snem może pomóc Ci lepiej spać w nocy

Robienie tego przed snem może pomóc Ci lepiej spać w nocy

Według eksperta, włączenie prysznica do rutyny przed snem może pomóc ci trochę łatwiej zasnąć.

Terapeuta snu Olivia Arezzolo, autorka Niedźwiedź, Lew, WilkPandemia COVID pogorszyła sen przeciętnego człowieka, powiedział, a ludzie wydają setki rocznie na suplementy poprawiające ich komfort.

„To ciągła spirala w dół — ogólnie rzecz biorąc, niepokój i stres nadal rosną, podobnie jak dalsze korzystanie z ekranów [phones etc] przed snem” – powiedział Arezzolo news.com.au.

„Podobnie nasze harmonogramy znów są przytłaczająco zajęte, teraz, gdy mamy czas na spotkania towarzyskie.

„To właśnie zauważył Europejskie Centrum Snu Ponadto – zgłaszając, że wyłączenia były szkodliwe z powodu utraty rutyny, ale ponieważ większość osób przystosowała się do nowej rutyny i teraz musi dostosować się do poprzedniej, sen znów cierpi”.

Zdaniem eksperta wzięcie prysznica przed snem może pomóc w lepszym nocnym wypoczynku.
walka o akcje

Brak snu może znacznie wpłynąć na jakość życia. W krótkim okresie może przyczynić się do problemów, takich jak zmniejszona czujność, słaba pamięć, napięte relacje i zwiększone prawdopodobieństwo wypadku samochodowego. Na dłuższą metę może powodować problemy zdrowotne, takie jak otyłość, depresja, słabe funkcjonowanie układu odpornościowego, obniżone libido i choroby serca. Według kliniki w Cleveland.

Te wyniki nie są zaskakujące, powiedział Arezzolo, i że dobry sen w nocy zaczyna się od uspokajającej rutyny.

„Potwierdza to jednak to, w co wierzę: musimy zająć się snem na poziomie krajowym i przeznaczyć dodatkowe fundusze na kampanie zdrowotne skoncentrowane na śnie” – powiedziała.

Kąpiel może pomóc organizmowi w produkcji melatoniny, hormonu wywołującego sen.
Kąpiel może pomóc organizmowi w produkcji melatoniny, hormonu wywołującego sen.
walka o akcje

Przede wszystkim wyłącz tę technologię, ponieważ wiadomo, że niebieskie światła z telefonów, laptopów, tabletów i telewizorów wpływają na sen.

Kolejnym krokiem, który zalecił Arizzolo, był prysznic, ponieważ promuje melatoninę, gdy woda obniża temperaturę ciała.

„Podczas kąpieli pod prysznicem zalecam włączenie do płynu do mycia ciała uspokajających zapachów, takich jak lawenda i wetyweria, ponieważ oba zmniejszają aktywność współczulnego układu nerwowego, co może powodować roztrzęsienie” – powiedziała.

„Kiedy wrócisz do sypialni i stworzysz idealne miejsce do spania bez ekranów, spryskanie tych uspokajających zapachów mgiełką z poduszek i zanurzenie punktów tętna w olejkach to również świetne miejsce na rozpoczęcie”.

Medytacja i czytanie mogą również pomóc ludziom poczuć się bardziej komfortowo.
Medytacja i czytanie mogą również pomóc ludziom poczuć się bardziej komfortowo.
walka o akcje

Kiedyś w łóżku powiedziała, że ​​dobrze jest medytować lub czytać książkę przez 20 minut, zostawiając telefon po drugiej stronie pokoju.

Powiedziała, że ​​ważne jest, aby skorzystać z tych narzędzi.

„Rozważając porady Europejskiego Centrum Snu, ci, którzy borykają się ze snem, powinni upewnić się, że mają odpowiednią rutynę uspokajającą – która obejmuje brak ekranów i minimalne oświetlenie” – powiedział Arezzolo.

„Zmniejszenie kofeiny po godzinie 12 i całkowite unikanie alkoholu, a także utrzymywanie chłodnego pokoju – idealnie jest 66 stopni Fahrenheita – to kilka prostych kroków, które mogą poprawić sen”.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.