TUI UK postępuje zgodnie z wytycznymi dotyczącymi ekspansji dotyczącymi ponownego otwarcia nieistotnego handlu w Wielkiej Brytanii Liczne sklepy zostały ponownie otwarte na poziomie ulicy Aby złapać potrzebę podróży. Są już Prawie 300 sklepów w otoczeniu rynkowym, w którym odbywają się nowości aktywacyjne.
W szczególności rozkład ponownie otwieranych punktów sprzedaży przedstawia się następująco: 246 w Anglii, 23 w Szkocji, 25 w Walii i jeden w Jersey. Jednak agencje w Irlandii Północnej są zamknięte.
Mniejsza liczba punktów obsługi i ekrany metakarlanowe sprawiają, że sklepy są przystosowane do poszanowania dystansu społecznego, a jednocześnie informują klientów, że usługi finansowe są dostępne i można za nie zapłacić gotówką.
Należy zauważyć, że zakwaterowanie w Wielkiej Brytanii jest sponsorowane przez rząd, a nawet hotele tego kraju prowadziły okupację w Europie w pierwszych tygodniach lipca. Wskazuje to, że krajowy dostawca wykazał duży potencjał nawet w przypadku wycieczek bez opuszczania kraju, ponieważ do tej pory był prawie zamknięty dla turystyki międzynarodowej. Jednak od następnego poniedziałku, 2 sierpnia, zaszczepieni podróżnicy z Europy i Stanów Zjednoczonych będą mogli wjechać do Wielkiej Brytanii.
Jeśli chodzi o turystykę wyjazdową, płynność wyjazdów, a co za tym idzie sprzedaż touroperatora, zależą od oczekujących na korekty sygnalizacji świetlnej. Na razie TUI UK sprzedaje Hiszpanię do konkretnych lokalizacji na Wyspach Kanaryjskich, Balearach, Alicante (Benidorm) i Costa del Sol.
Według analityka Paweł Karol, Listę krajów oznaczonych na zielono można znacznie rozszerzyć o inne kraje europejskie, takie jak Austria, Bośnia, Włochy, Niemcy, Węgry, Polska, Rumunia i kilka innych, mają one niską częstość występowania, a statystyki powinny już znajdować się w regionie przez długi czas. Zielona lista.
„Przyjaciel zwierząt na całym świecie. Guru sieci. Organizator. Geek kulinarny. Amator telewizyjny. Pionier kawy. Alkoholowy narkoman.”