SEGA i Bungie, najsilniejsze zakłady

SEGA i Bungie, najsilniejsze zakłady

Do wersji beta między FTC a Microsoft pozostały tylko dwa dni, ale ilość ujawnionych ekscytujących danych jest oszałamiająca. Po tym, jak dowiedzieliśmy się, że jednym z powodów, dla których Microsoft kupił Bethesdę, było niedopuszczenie do wyłączności Starfield, teraz okazuje się, że firma docenia kolejne zakupy.

Ujawnione przez krawędźW korporacyjnym e-mailu z 2020 r. Phil Spencer pyta zarówno dyrektora generalnego firmy Microsoft, Satyę Nadellę, jak i dyrektora finansowego firmy Microsoft, Amy Hood Rozważano możliwość zakupu studia gier wideo SEGA Sammy. Głównym celem tej propozycji było zwiększenie możliwości Xbox Game Pass na całym rynku, aby uczynić go bardziej atrakcyjnym.

„Globalna atrakcyjność ukochanych marek Sega pomoże rozszerzyć zasięg Xbox Game Pass na nowych odbiorców na całym świecie, zwłaszcza w Azji, gdzie zlokalizowana zawartość ma kluczowe znaczenie dla sukcesu” – napisał Spencer w e-mailu. Nie wiadomo, jaka ostatecznie zapadła decyzja, ale są dość odkrywcze szczegóły.

W kwietniu 2021 roku wewnętrzny dokument Microsoftu ujawnił, które firmy z branży gier wideo były potencjalnymi celami przejęcia. W małym demo staje się jasne, że Bungie, Zynga, IO Interactive, Thunderful, Supergiant Games, Niantic i Playrix były jednymi z najbardziej ekscytujących aktywów do uruchomienia. W tej tabeli załączono pociągnięcia pędzlem informacji na temat mocnych stron każdej firmy.

Na przykład twórcy Pokémon GO wyróżniają się dużymi umiejętnościami tworzenia doświadczeń na urządzenia mobilne, podczas gdy Rodzice Hadesu są określani jako bastiony rynku indie. Bungie, która ostatecznie wpadła w ręce Sony, była kolejną marką do rozważenia i potwierdzono, że jej zakup zagwarantuje „cenną własność intelektualną, los (i jej społeczność) oraz integrację rozwoju i operacji infrastruktury bezpośrednio z Xbox Game Studios Nie jest to drobna uwaga, ponieważ w dokumencie zaznaczono również, że strzelanka jest jedną z gier generujących najwięcej godzin w Xbox Game Pass.

Z drugiej strony Zynga zostaje rozwiązana jako własność Take-Two, mimo że Phil Spencer już kilka dni temu ujawnił, że jej zakup był postrzegany jako impuls dla działu mobilnego Microsoftu. To jest jeden z Kluczowe czynniki decydujące o przejęciu Activision BlizzardPonieważ posiadanie Kinga na torcie jest bardzo zachęcające dla Microsoftu. Zobaczymy jak to wszystko się skończy.

W ExtraLife | Byliśmy rozczarowani całym Redfall Microsoftu od czasu premiery Xbox Game Pass

W ExtraLife | 25 przygód Indiany Jonesa w świecie gier wideo: od Atari 2600 po nową grę Bethesdy

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

"Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *