SEGA szczegółowo opisuje swój projekt „Supergame”: Masywne, wieloplatformowe produkcje i potencjalna inwazja na NFT | gry wideo | Gry | Nierealny silnik 5 | Microsoft | Xbox | Technika

SEGA szczegółowo opisuje swój projekt „Supergame”: Masywne, wieloplatformowe produkcje i potencjalna inwazja na NFT |  gry wideo |  Gry |  Nierealny silnik 5 |  Microsoft |  Xbox |  Technika

Podała pierwsze szczegóły swojego planu ogłoszonego kilka miesięcy temu pod nazwą Supergame, który obejmuje tworzenie wieloplatformowych tytułów Triple A z Nawet gry w chmurze i nie wyklucza ich wejścia na rynek niezamiennych tokenów lub .

możesz zobaczyć: Co stanie się z Mario Kart w przyszłości? Tak to określiło Nintendo

Sega ogłosiła Project Supergame w maju 2021 roku, prezentując swoje wyniki finansowe. Od 2019 roku trwają prace nad pięcioletnią strategią, w której Sega Sammy Holdings, spółka dominująca Segi po połączeniu z Sammy w 2004 roku, zapowiedziała, że ​​zainwestuje do 882 mln USD w listopadzie 2021 roku.

W wywiadzie opublikowanym w Od Sega Japan do Sega Executive Vice President Shuji Utsumi, Group Director Katsuya Hisai i japońskiego producenta Masayoshi Kikuchi, przetłumaczone przez VGC, Utsumi przedstawia główne linie tego, co będzie planem Supergame firmy, który jest zbudowany wokół „rozwoju tytułów trylogii ”.

możesz zobaczyć: Nigdy nie przestawaj grać: łóżko robota, które zamienia się w fotel do gier

Gry zawarte w planie Supergame muszą spełniać cztery wymagania: być wieloplatformowe, mieć globalny i wielojęzyczny rozwój, jednoczesne światowe wydania i potrójne A.

Sega zamierza więc promować IP (własność intelektualną, czyli własność intelektualną) i nie tylko „ożywić” istniejące wartości, ale także stworzyć wiele innych, jak twierdzi Utsumi. W tym sensie mówi o „tradycji i innowacji”, co oznacza także „zjednoczenie globalnego i jednoczesnego uruchomienia” tytułów.

możesz zobaczyć: LEGO chce stworzyć metawersum dla dzieci we współpracy z twórcami Fortnite

Hisai dodaje, że tytuły te będą rozwijane przy użyciu silnika graficznego Unreal Engine 5, wydanego niedawno przez Epic Games. Ponadto rozpoznaje kontakty ze „startupami” za korzystanie z różnych technologii opartych na sztucznej inteligencji (AI).

Hisai podkreślił, że kilka projektów jest już w fazie rozwoju, aw jego kręgu jest „około 50 osób” w tej pierwszej fazie. Patrząc w przyszłość, spodziewa się, że ostateczna liczba pracowników przy tych projektach wyniesie „kilkaset”.

Utsumi odnosi się również do „wielkiego potencjału relacji między ludźmi, którzy grają w gry, a tymi, którzy oglądają gry wideo”. W tym sensie jego firma „myśli o stworzeniu nowej rozrywki”, a jedną z opcji, nad którą już pracują, jest „system, który pozwala widzowi ingerować w rozgrywkę”.

Gry w chmurze i NFTS

Projekt Supergame może również integrować technologię chmury i NFT. Podczas wywiadu Kikuchi wyjaśnia, że ​​branża gier wideo rozwija się od dawna dzięki „łączeniu różnych technologii i kultur”.

W rezultacie Kikuchi przyznaje, że „naturalne rozszerzenie przyszłości gier rozszerzy się i obejmie nowe obszary, takie jak gry w chmurze i NFT”. W tym sensie producent Sega opowiada o rozwoju tytułów z planu Supergame z perspektywy tego, jak różne gry mogą się ze sobą przeplatać.

Oświadczenia o produktach Sega pojawiły się po tym, jak firma zawarła strategiczny sojusz z Microsoftem w celu tworzenia gier na Azure, amerykańskiej platformie chmurowej, w listopadzie ubiegłego roku.

Dwa miesiące później, w styczniu 2022 r., Sega zarejestrowała znak towarowy Sega NFT, tydzień po tym, jak jej prezes Haruki Satomi wykluczył na razie jej wejście na ten rynek, powołując się na negatywne skutki, jakie w tamtym czasie generowały te aktywa wśród opinii publicznej.

Firma stwierdziła, że ​​gry planowe Supergames muszą spełniać cztery wymagania: być wieloplatformowym, mieć globalny i wielojęzyczny rozwój, jednoczesne światowe wydania i potrójne A (Zdjęcie: Sega)

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

"Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *