Członkowie Kongresu zaproponują ustawę o bezpieczeństwie kolei z 2023 r., której celem jest wzmocnienie federalnych przepisów bezpieczeństwa i zdefiniowanie nowych konsekwencji finansowych dla sprawców naruszeń, poinformował The Hill.
Proponowane rozporządzenie zmusiłoby firmy transportujące materiały toksyczne do zgłaszania planów reagowania kryzysowego państwom, przez które przejeżdżają, i określiłoby między innymi minimalną liczbę osób w załodze pociągu.
Brown i Vance wysłali również list do administratora EPA Michaela Regana i administratora Centers for Disease Control and Prevention Rochelle Walensky.
W liście Demokrata i Republikanin podkreślili troskę o zdrowie mieszkańców dotkniętych wypadkiem i zażądali dostępu do dokumentacji medycznej.
Vance podkreślił w oświadczeniu, że „dzięki tej ustawie Kongres ma realną szansę na zapewnienie, że to, co wydarzyło się we Wschodniej Palestynie (miasto w Ohio), nie powtórzy się”.
Katastrofa wydarzyła się 3 lutego, kiedy z niektórych z 38 wykolejonych wagonów pociągu Norfolk Southern Railway wyciekł chlorek winylu, wysoce łatwopalny produkt, który może zwiększać ryzyko różnych nowotworów w powietrzu, wodzie i na lądzie w okolicy. .
A prezydent USA, Joe Biden, spotkał się tutaj z krytyką za odłożenie wizyty w mieście katastrofy, podczas gdy w zeszłym tygodniu miał czas na zwiedzanie Ukrainy.
Zamiast tego były prezydent Donald Trump (2017-2021), w towarzystwie Vance’a i innych członków Partii Republikańskiej, wstrzymał w środę swoją kampanię we Wschodniej Palestynie, korzystając z okazji, by skrytykować sposób, w jaki urzędujący radzi sobie z kryzysem.
Lokalni mieszkańcy i obrońcy środowiska wyrazili frustrację z powodu reakcji na incydent, a dla niektórych wiadomości od władz federalnych i stanowych były sprzeczne, a także brak przejrzystości co do tego, co się stało.
Republikańskie komitety Izby Reprezentantów pociągają za sznurki w sprawie rzekomego dochodzenia w sprawie incydentu, który obejmował uwolnienie toksycznych produktów.
Dzień wcześniej demokratyczni kongresmeni Ro Khanna (R-Calif.) i Chris DeLuzio (Penn.) przedstawili propozycję ustawy Izby Reprezentantów o zmniejszeniu liczby wypadków w nagłych wypadkach na kolei.
ro / cc
„Freelance twitter buff. Typowy adwokat kawy. Czytelnik. Subtelnie czarujący przedsiębiorca. Student. Introwertyk. Zombie maniakiem.”