Snapchat odnawia się na potrzeby konkurencji i dodaje funkcjonalność rozszerzonej rzeczywistości – Prensa Libre


Snapchat chce konkurować i zyskać większą widoczność w sektorze mediów społecznościowych, ponieważ nie jest tajemnicą, że platformy takie jak Instagram i TikTok nabierają rozpędu, dlatego wprowadzają nową funkcjonalność i opcję zarabiania na swoich użytkownikach premium.

W ramach zaangażowania Snapchata w rzeczywistość rozszerzoną, w ten czwartek podczas wydarzenia Snap Summit 2021 firma ogłosiła nowe narzędzia dla użytkowników, firm, programistów, gier i nowej generacji swoich użytkowników. okularyObiektywy z wbudowaną rzeczywistością rozszerzoną.

Firma twierdzi, że „chociaż nie są na sprzedaż, Spectacles pozwalają twórcom AR odkrywać nowe sposoby łączenia kreatywności i zainteresowania dzięki wciągającym doświadczeniom opracowanym w Lens Studio”.

Snap dał Spectacles niewielkiej grupie twórców na całym świecie, aby wcielić w życie ich nakładające się pomysły i przesunąć granice rzeczywistości rozszerzonej.

Snapchat chce również promować e-commerce, a teraz na głównym ekranie znajdzie się skaner (Sklep z ekranem) Dzięki rozszerzonej rzeczywistości, oprócz identyfikacji ras psów, butelek wina i innych rzeczy, które były już funkcjami, które zostały już zrobione z aplikacją, możesz teraz również analizować ubrania innych osób i możesz zobaczyć produkt ze sklepu internetowego w przypadku chcesz to kupić.

Kolejną nową funkcją dla społeczności jest to, że możesz budować LEGO ze znajomymi, nawet jeśli są w różnych częściach świata, lub skanować czyjeś ubrania w poszukiwaniu rekomendacji dotyczących podobnych stylów z tysiącami marek.

Według firmy, ponad 200 milionów użytkowników korzysta z platform gier Snapchat, a ponad 250 milionów użytkowników korzysta z map, a ponad 30 milionów firm.

Przeczytaj także: Ekskluzywne | To Nicholas Clegg, prawa ręka Marka Zuckerberga

Ponadto dzięki nowym narzędziom będziesz mógł korzystać z nowych poleceń głosowych, które pozwolą Ci kontrolować, kiedy musisz zrobić zdjęcie, nawet jeśli jesteś po drugiej stronie pokoju; Będzie miał ponad 40 różnych wskaźników.

Snapchat ma obecnie ponad 500 milionów aktywnych użytkowników I stara się podbić nowe obszary poza i wewnątrz Ameryki lub Europy.

„Ponad 250 000 programistów zarejestrowało się w Snap Kit, a użytkownicy Snapchata udostępniają treści swoich partnerów za pomocą aparatu Snapchat prawie 600 milionów razy w miesiącu” – podała firma.

Snapchat w modzie i koegzystencji

Poprawiając komunikację z różnymi markami, Snapchat dodał funkcje, które poprawiają wrażenia pomimo odległości, jaką pokonała pandemia. W kategorii odzieży i akcesoriów Snapchat dodał technologię śledzenia nadgarstka, dzięki czemu możesz eksperymentować z zegarkami i biżuterią.

Będziesz także w stanie docenić wygląd okularów lub okularów przeciwsłonecznych lub dzięki symulacji siatki 3D i materiału, którą możesz przymierzyć na swoich ubraniach.

Przeczytaj także: Co Apple przygotowuje się na PlayStation 5

Snapchat stara się zostać nowym punktem sprzedaży członkostwa i ogłosił, że firmy będą mogły tworzyć dla nich ogólne profile, a wkrótce będą mogły dodawać katalog produktów ze zaktualizowanymi cenami.

Według firmy, od listopada twórcy wideo zarobili ponad 130 milionów dolarów na umieszczaniu swoich materiałów w opcji krótkich filmów o nazwie Spotlight, a Snapchat płacił swoim użytkownikom ponad 1 milion dolarów dziennie.

* We współpracy z Forbes Mexico


You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *