Sony chce, aby PlayStation było bardziej społecznościowe i zamierza rozszerzyć swoją działalność na urządzenia mobilne

Sony zorganizowało rozszerzone spotkanie korporacyjne, podczas którego kierownictwo firmy omawiało plany dotyczące różnych jej działów, w tym PlayStation. Chociaż te stwierdzenia nie pozostawiają dobrych wiadomości, Kenichiro Yoshida – dyrektor generalny Sony Corporation – wspomina, jak to zrobić Jednym z największych wyzwań jest uczynienie PlayStation „bardziej społecznościowym”, a także promowanie gier mobilnych, które uzupełniają wydania konsoli AAA. Yoshida postrzega te obszary społecznościowe w telefonach komórkowych i usługach jako „kluczowe” dla poszerzenia grona odbiorców PlayStation, którzy będą również zajmować się produkcją filmów i seriali – w sumie 10 projektów w toku – lub inwestowaniem w platformę Discord.

Jim Ryan z Sony Interactive Entertainment komentuje: „Od pierwszego PlayStation skupialiśmy się na tworzeniu platformy, która umożliwia twórcom dzielenie się swoimi wizjami z milionami ludzi. Strona trzecia I studia pierwsza strona Wykorzystali ten pomysł do stworzenia nowych światów, kultowych postaci i historii, które łączą świat ze wspólnymi doświadczeniami. Ponadto będziemy nadal ulepszać nasze doświadczenia społecznościowe poprzez współpracę z partnerami i między Sony Group. Jak wspomniał Yoshida powyżej, jest to szczególnie godne uwagi Współpraca z Sony Pictures przy adaptacji głównych licencji filmowych i telewizyjnych„Z tymi dziesięcioma projektami, które są na różnych etapach rozwoju, od Film Nieznany za Seria Ostatni z nas za Skręcony metal.

Konwergencja społeczna i rekreacyjna

Ryan podkreśla również znaczenie komunikacji i aspektów społecznych, a także pozytywnego odbioru wiadomości o jego inwestycji w Discord, która Do integracji w 2022 r. Ponadto Sony chce wprowadzić swoje licencje do telefonów komórkowych z nową inicjatywą: „Treści, które PlayStation Studios opracowały w ciągu ostatnich 25 lat, zaowocowały bogactwem licencji i zapewniają PlayStation wciągające wrażenia, które wzbudzają emocje”. Dlatego Sony badaliśmy, jak gracze lubią zawartość i niektóre z ich mobilnych piosenek, aby dać graczom „więcej opcji”. Mobilność to obszar, który badamy, aby dotrzeć do milionów graczy poza naszymi platformami”.

PlayStation ma ogromny katalog różnych licencji własnych, które można przekształcić w gry przenośne, aby uzupełnić gry AAA lub gry jako usługę. Eksplorujemy rynek mobilny z kilkoma świetnymi seriami PlayStation, więc bądź na bieżąco!”.

Zainwestuj w swoje studia

Po raz kolejny Sony wspomniało o inwestycjach, jakie podejmuje w swoich studiach i partnerach. Kenichiro Yoshida mówi, że firma „pracuje nad dostarczaniem angażujących treści dla społeczności graczy”. Wzmocnienie relacji z pracowniami Strona trzecia I deweloperów, a także inwestowanie w treści w naszych studiach pierwsza strona I przyciągnij nowe talenty do tych studiów ”.

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *