Steam opublikował w 2020 roku ponad 9000 gier, ale bardzo niewielu z nich się udało

parowy Zostań w tej ponad piętnastoletniej historii w największa platforma dystrybucyjna Gry wideo na komputerze na świecie. Sklep zawór Codziennie otrzymuje wiele tytułów, ale w 2020 Liczby wzrosły do ​​​​punktu opublikowania w sumie 9279 gier wideo. Wadą dla tych, którzy pracują przy niewielkim wsparciu mediów lub przy niewielkim wsparciu ze strony mediów, aby zainwestować w marketing, jest to, że stanie w tak wielkim oceanie może wydawać się zadaniem prawie niewykonalnym. 90% całej sprzedaży ogranicza się do zaledwie 5% tytułów.

Steam publikował grę wideo co 53 minuty w 2020 roku

według Thomas Altenburger, dyrektor niezależnego studia Flying Oak Games, odpowiedzialnego za takie firmy jak ScourgeBringer i NeuroVoider, liczba 9279 tytułów opublikowanych na Steamie tylko w 2020 roku przekłada się na Dwukrotnie więcej tytułów wydanych w 2016 r., pięć lat temu. Średnia zostawia nam nową grę na Steamie co 53 minuty; Chociaż nie znaczy to dużo mniej, że ten biznes potwierdził sprzedaż.

Rzeczywistość, 50% wszystkich gier wydanych na Steamie od stycznia do grudnia 2020 r. sprzedanych poniżej 640 sztuk, co uniemożliwia jego twórcom zebranie dużej sumy pieniędzy. Na Steamie deweloper otrzymuje 70% przychodów; Chyba że generuje więcej niż 10 milionów przychodu, gdy prowizja twórcy sięga 75%.

Innym faktem, na który należy zwrócić uwagę, jest to, że 75% gier wideo opublikowanych na Steamie w 2020 roku sprzedało się poniżej 2800 sztuk. Krótko mówiąc, 90% dochodów ograniczało się do 464 gier wideo.

Jeśli spojrzysz na scenę niezależną, 6 376 tytułów ze wszystkich, które trafiły na platformę Valve, miało charakter niezależny; A 50% z nich sprzedało mniej niż 640 sztuk. 75% z nich to mniej niż 2480 sprzedanych egzemplarzy. Na scenie indie istnieje również ogromna przepaść między sukcesem a byciem prawie nieistniejącym dla publiczności, od tego czasu 5% gier wygenerowało 88% całkowitej sprzedaży gier niezależnych.

Czy więc rocznie na Steam publikuje się zbyt wiele gier? Jak osiągnąć bardziej sprawiedliwy rozkład sprzedaży? Co może zrobić Valve, aby w przyszłości uczestniczyć w tej potencjalnej reprezentacji?

źródło | Thomas Altenburger

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

"Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *