Tak brzmi stulecie „Basón los Campanileros” na fortepianie

Jeśli kilka tygodni temu przekroczyliśmy „staw” i udaliśmy się do Ameryki Łacińskiej, zwłaszcza Brazylii, to dziś udajemy się do Europy Wschodniej. Ponieważ Nasz Manuel Lopez Farfan, Geniusz św. Bernarda, Nie zna granic A jego muzyka jest bardziej uniwersalna niż kiedykolwiek. W połowie stulecia Przechodzą obok dzwonnicyW swoim najbardziej kultowym marszu Francisco Javier Gutiérrez Juan zaangażował się w rozpowszechnianie swojej twórczości i dodawanie swoich partytur do występów najważniejszych zespołów współczesnej sceny.

Po występie Lenkois Ballista Symphony w Sao Paulo we wrześniu ubiegłego roku, tym razem utwór country ściśle powiązany z tradycją katolicką i mający niewątpliwe korzenie muzyczne: Polska. Kilka tygodni temu Słyszałem to po raz pierwszy To kultowa w tym kraju kompozycja, tyle że tym razem wykonana na fortepianie i tylko środkowa partia jest bardzo rozpoznawalna. Premiera, której dokonała Karina Komandera, kameralistka i doktor instrumentalistyki, odbyła się w siedzibie Uniwersytetu Franciszka Chopina w Białymstoku, w północnej Polsce, niedaleko granicy z Białorusią. Pianista zagrał akompaniament w finale w tym kraju.



Znów muzyka procesyjna buduje granice i mosty, włączając sprawę na najwyższym szczeblu elity kulturalnej kontynentu.

Pianista

Pianista, akompaniator i nauczyciel śpiewu Orkiestry Symfonicznej Opery i Filharmonii Komandera Potlasi. Saksofonista Big Bandu OiFP. Życie spędza jako profesor Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina.

Absolwent Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina i Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Zwycięzca krajowych i międzynarodowych konkursów pianistycznych. Jako solista i kameralista występował na scenach Polski, Austrii, Włoch, Rumunii, Litwy, Rosji, Malty, Szwajcarii, Norwegii, Japonii i USA. W 2010 roku zadebiutował jako solista na scenie La Mama Theatre w Nowym Jorku. Od 2016 roku jest oficjalnym sponsorem Międzynarodowego Konkursu Instrumentów Dętych FINALIS. Współpracuje z solistami sal muzycznych w całym kraju. Obecnie współpracuje jako producent i pianista z Teatrem Mazowieckim w Warszawie.

Jest uznanym muzykiem sesyjnym, biorącym udział w nagraniach płytowych i medialnych. Jego umiejętności gry na fortepianie doskonalili Graham Scott, Thomas Hecht, John Perry, Jorgen Larsson, Kevin Kenner i wielu innych polskich artystów.

You May Also Like

About the Author: Eugene Barker

"Przyjaciel zwierząt na całym świecie. Guru sieci. Organizator. Geek kulinarny. Amator telewizyjny. Pionier kawy. Alkoholowy narkoman."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *