TikTok rozważa możliwość zanurzenia się w ramiona gier wideo, aby wydłużyć czas, jaki użytkownicy spędzają na jego aplikacji.
około rok temu na Netflixie Witamy w grach wideo na jego platformie Jako uzupełnienie swojego obszernego katalogu seriali i filmów zawieszonych na ramieniu „gier”, Los Gatos wyraźnie szukał swoich użytkowników, aby zainwestowali więcej czasu w swoje dziedziny. Wygląda na to, że TikTok zwrócił uwagę na strategię Netflix i rozważa również możliwość rzucenia się w ramiona gier wideo, aby wydłużyć czas spędzany przez użytkowników na jego aplikacji.
według ReutersA Plany TikTok bezpośrednio związane z „grami” są częścią długoterminowej strategii i wyjście z powłoki w tym sensie zajmie trochę czasu.. Jednak ta urodzona w Chinach sieć społecznościowa zamierzała już testować minigry wideo w Wietnamie, a testy zostały już potwierdzone przez Byte Dance, Macierz TikTok.
Gry wideo, które TikTok wypróbował w Wietnamie, to HTML5 Ostatecznym celem jest dalsze wzbogacanie doświadczenia użytkownika w sieci społecznościowej.
Opierając się na grach wideo, TikTok chce, aby użytkownicy wydłużyli czas spędzany w swoich dziedzinach
Te gry wideo mogą tańczyć razem z reklamami W celu zwiększenia przychodów TikTok, a także wydłużenia czasu użytkowania aplikacji.
Jedną z gier wideo, która została już przetestowana przez TikTok, jest Garden of Food Który, wyraźnie inspirowany FarmVille, umożliwia użytkownikom przekazywanie darowizn i generowanie punktów.
Kolejną grą, którą TikTok będzie miał w swoim portfolio, będzie kopia Disco Loco 3D firmy Zynga (Twórcy FarmVille) i skoordynowany z wieloma towarzyszami ze słynnym Pictionary.
Poza grami wideo TikTok został niedawno wprowadzony w wersji beta Studio na żywo Tik Tokco pozwoli nadawcom na żywo zarabiać na swoich transmisjach na żywo dzięki płatnym subskrypcjom.
Podczas transmisji na żywo TikTok Monety będą również dystrybuowane, aby widzowie mieli możliwość wymiany ich w grach wideo.
Gry wideo to obecnie dopiero rozwijający się schemat na TikTok, ale Wszystko wskazuje na to, że prędzej niż później trafią na tę platformę.
Nie przegap niczego z MarketingDirecto.com i dołącz do Telegrama t.me/MarketingDirecto
„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji.”