https://mundo.sputniknews.com/20211031/es-una-trampa-figura-clave-de-meta-duda-sobre-la-vision-de-zuckerberg-para-crear-un-metaverso-1117726868.html
„To pułapka”: główny bohater Meta kwestionuje wizję Zuckerberga dotyczącą stworzenia Metaverse
„To pułapka”: główny bohater Meta kwestionuje wizję Zuckerberga dotyczącą stworzenia Metaverse
Meta, firma, która do niedawna znana była jako Facebook, jest zdeterminowana, aby zbudować metaverse, wykorzystując swoje produkty do wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. Nr … 31.10.2021, Sputnik World
2021-10-31T01:28+0000
2021-10-31T01:28+0000
2021-10-31T01:29+0000
Technika
Cel (firma)
Mark Zuckerberg
Wirtualna rzeczywistość
/html/head/meta[@name=”og:title”]/@Zadowolony
/html/head/meta[@name=”og:description”]/@Zadowolony
https://cdnnmundo1.img.sputniknews.com/img/07e5/0a/1f/1117726843_0:72:3389:1978_1920x0_80_0_0_366476af0d36778fe4a0d229355e8c99.jpg
„Chcę, żeby to istniało, ale mam bardzo dobry powód, by sądzić, że tworzenie kompilacji Metaverse nie jest najlepszym sposobem na to” – powiedział John Carmack, dyrektor techniczny Oculus, John Carmack podczas wydarzenia Facebook Connect. Oculus VR to firma specjalizująca się w sprzęcie i oprogramowaniu do wirtualnej rzeczywistości. Założona w 2012 roku szybko zyskała niszę na rynku, a dwa lata później została przejęta przez ówczesnego Facebooka za 2,3 miliarda dolarów. W listopadzie 2015 r. firma nawiązała współpracę z Samsungiem w celu opracowania zestawu Samsung Gear VR, zestawu słuchawkowego rzeczywistości wirtualnej dla serii telefonów Samsung Galaxy. Z kolei John Carmack to legenda w świecie programowania i branży rozrywkowej.Gry wideo. Był współzałożycielem id Software i był głównym programistą klasycznych gier, takich jak Wolfenstein 3D, Doom, Quake, Rage i innych. Od 2013 roku pełni funkcję dyrektora ds. technologii w firmie Oculus. Jednak w swoim przemówieniu otwierającym wydarzenie Carmack opisał metawersum jako „pułapkę na astronautów architektonicznych”. Wyjaśnił, że jest to „pejoratywne i pejoratywne określenie” używane do opisania „klasy programistów czy projektantów, którzy chcą po prostu rozmawiać o pomysłach na najwyższym poziomie, o szerokich pojęciach”, nie martwiąc się o szczegóły logistyczne ich realizacji. w praktyce. 28 października Mark Zuckerberg zaskoczył świat, ogłaszając zmianę nazwy firmy na Meta. Nowe przejęcie obejmie zarówno sieć społecznościową Facebook, jak i aplikacje Instagram i WhatsApp, ale skupi się na rozwijaniu wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości, aby przenieść przeglądanie Internetu na nowy poziom i zintegrować je z codziennym życiem. firmy i ludzie.
https://mundo.sputniknews.com/20211028/que-significan-el-nombre-y-logo-de-meta-la-nueva-encarnacion-de-facebook-1117644995.html
2021
Aktualności
es_ES
https://cdnnmundo1.img.sputniknews.com/img/07e5/0a/1f/1117726843_329:0:3060:2048_1920x0_80_0_0_8f241defec5e4635b7a0a984624ebd7c.jpg
Meta (firma), Mark Zuckerberg, Wirtualna Rzeczywistość
Meta, firma, która do niedawna znana była jako Facebook, jest zdeterminowana, aby zbudować metaverse, wykorzystując swoje produkty do wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. Jednak dyrektor ds. technologii działu wirtualnej rzeczywistości uważa, że jego założyciel i prezes, Mark Zuckerberg, nie wybrał najlepszego sposobu, aby to osiągnąć.
„Chcę, aby to istniało, ale mam bardzo dobre powody, by sądzić, że tworzenie kompilacji Metaverse nie jest najlepszym sposobem na to”, powiedział John Carmack, dyrektor ds. technologii w Oculus, podczas wydarzenia Facebook Connect.
Oculus VR jest firmą specjalizującą się w sprzęcie i oprogramowaniu do wirtualnej rzeczywistości. Założona w 2012 roku szybko zdobyła niszę na rynku, a dwa lata później została przejęta przez Facebook Około 2,3 miliarda dolarów. W listopadzie 2015 roku firma nawiązała współpracę z Samsungiem w celu opracowania Samsung Gear VR, zestawu słuchawkowego rzeczywistości wirtualnej dla linii telefonów Samsung Galaxy.
John CarmackOna z kolei jest legendą w świecie programowania i branży gier wideo. Jeden z założycieli id Software i główny programista klasycznych gier, takich jak Wolfenstein 3DI śmierćI trzęsienie ziemiI Gniew, między innymi. Od 2013 roku pełni funkcję Chief Technology Officer firmy Oculus.
„Oczywiście metawersum jest tematem dnia. Od lat 90. powtarzam, że budowanie metawersu jest imperatywem moralnym (…), dlatego tak wiele osób było zaskoczonych, gdy dowiedziało się, że aktywnie sprzeciwiam się każdy z działań związanych z metawersem, które staraliśmy się rozwijać wewnętrznie w firmie, jeszcze przed przejęciem [de Facebook]Carmack udostępnił.
Wyjaśnił, że znajduje się w okolicy „pejoratywne i pejoratywne określenie” Którą określa się „klasę programistów czy projektantów, którzy chcą po prostu rozmawiać o pomysłach na najwyższym poziomie, o szerokich koncepcjach”, nie martwiąc się o szczegóły logistyczne ich realizacji w praktyce.
„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji.”