Twórcy Dead Space Remake skupiają się na zmianach w fabule

Niejako remake jednej z najczęściej granych i chwalonych przez krytyków gier ostatniej generacji martwa przestrzeń, ukaże się za kilka tygodni na konsolach nowej generacji, zachęcając ludzi do ponownego odtworzenia lub zagrania w tę głęboką historię po raz pierwszy z lepszym sprzętem i wiernością. W ramach informacji publikowanych przez EA Motive, Deweloperzy Dead Space Remake myślą o zmianach w opowiadaniu historii, Co wskazuje, że teraz byli w stanie iść do przodu z grą.

Przez IGN, nakręcono relację wideo z gry, a starszy scenarzysta Joe Perry, artysta zajmujący się środowiskiem Taylor Kingston i dyrektor artystyczny Mike Yazegian rozmawiali o drobnych zmianach wprowadzonych w Dead Space. Na filmie pokazujemy na przykład, że największą wprowadzoną przez nich zmianą, którą gracze najbardziej zauważą, jest to Teraz główny bohater Isaac Clarke może teraz mówić, Nadanie innego znaczenia ogólnej historii tego.

Deweloperzy z EA Motive skorzystali również z okazji, aby poprawić narrację martwa przestrzeń W różnych aspektach, takich jak Unity Church. Remake tytułu wprowadza kościół znacznie wcześniej w swojej narracji, dzięki czemu jego zaangażowanie w resztę gry ma o wiele większy sens. Kolejną zmianą w tej wersji jest los Chena, który nie odegrał większej roli w oryginalnej grze. Teraz ma o wiele większą wagę i bardziej osobisty związek w całej historii.

Niewątpliwie zaszło wiele zmian. Remake Dead Space, które nie są zbyt duże ani duże, ale są ważne dla ich narracji i które zamierzają podkreślić w tych drobnych szczegółach. Oprócz możliwości nowych konsol Da to większe korzyści w zakresie szczegółów scenariusza czy grafiki gry, Aby móc dokończyć historie bohaterów w bardziej subtelny i epizodyczny sposób.

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

"Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.