UDA integruje nowy system płatności elektronicznych w Polsce (e-myto)

Wydawca kart paliwowych i usługowych w Europie zintegrował nowy polski system płatności elektronicznych (e-TOLL) ze swoją zintegrowaną jednostką pokładową UTA One®. Pomaga w elektronicznym rozliczaniu opłat za przejazdy autostradami, drogami ekspresowymi i głównymi drogami w Polsce.

UDA One jest kompatybilny z Belgią (łącznie z tunelem Lifekenshok), Niemcami, Francją, Włochami, Austrią, Węgrami, Portugalią, Hiszpanią, Norwegią (łącznie z mostami motorowymi i łodziami), Szwecją (mosty) i Danią (mosty). Szwajcaria i Liechtenstein. Łącznie UDA One obejmuje obecnie 15 taryf w 14 krajach europejskich. Odpowiedzialni twierdzą, że jest to „najbardziej kompleksowe europejskie rozwiązanie w zakresie opłat elektronicznych (SET) dostępne obecnie na rynku”.

E-Toll, polski system płatności od 1 października
Uruchomiony w czerwcu system e-myta, który wykorzystuje technologię stabilizacji satelitarnej GNSS, zastępuje stary system skrzypiec do 1 października 2021 r., po okresie przejściowym. Poprzez system e-myta polskie opłaty drogowe są rozliczane elektronicznie Pojazdy o masie całkowitej powyżej 3,5 tony oraz autobusy powyżej dziewięciu miejsc siedzących na odcinkach dróg krajowych, ekspresowych i krajowych zarządza państwowy operator GDDKiA.. Sieć dróg płatnych w Polsce pozostaje bez zmian.

Szeroka gama opcji przetwarzania płatności
Pokładowe OPU (jednostka pokładowa), urządzenie telematyczne lub aplikacja e-toll mogą być używane do przetwarzania odpraw celnych w nowym systemie e-toll. W przyszłości UDA będzie mogła korzystać z karty paliwowo-serwisowej oraz pełnej karty serwisowej. W ten sposób klienci mają swobodę wyboru najlepszej dla siebie opcji. Podpisanie umowy nie jest już wymagane. Firmy muszą jedynie założyć konto poprzez portal internetowy IKK (Internetwe Konto Klienta e-TOLL). Tam mogą zarządzać tablicami rejestracyjnymi, pojazdami, sprzętem i systemami rozliczeniowymi, takimi jak karta UTA, tak aby wszystkie istotne dane dotyczące podróży były na wyciągnięcie ręki. Klienci mogą założyć konto indywidualnie w centrach obsługi klienta IKK lub za pośrednictwem wybranych dostawców kart paliwowych, takich jak UTA.

“Do UTA One dodamy o wiele więcej krajów”
„Z każdym rozszerzeniem środowiska opłat UDA One zaspokaja potrzeby międzynarodowych przewoźników i firm transportowych. W nadchodzących miesiącach dołączymy do wielu innych krajów, uzupełniając UDA One o rozwiązanie telematyczne, aby umożliwić naszym klientom dotarcie do większa skala. Efektywność kosztowa” oczekuje Carsten Betterman.

You May Also Like

About the Author: Eugene Barker

„Przyjaciel zwierząt na całym świecie. Guru sieci. Organizator. Geek kulinarny. Amator telewizyjny. Pionier kawy. Alkoholowy narkoman”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *