Umowa Microsoftu i Activision przyniesie miliony subskrybentów Game Pass

Umowa Microsoftu i Activision przyniesie miliony subskrybentów Game Pass

Minęło trochę czasu, odkąd podzieliliśmy się historią o Michael Butcher W Generation Xbox, słynny analityk, Internetowe papiery wartościowe Bosch, po raz kolejny na pierwszy plan wysuwa się analiza mariażu Microsoftu i Activision. Pachter chciał przeprowadzić własną analizę, aby podkreślić korzyści, jakie firma odniosłaby dzięki tej umowie z milionerem.

Z drugiej strony będzie to jedna z usług, która najbardziej skorzysta na tej umowie Xbox GamePassWraz z dotarciem tej firmy do listy firm, które Microsoft ma już na swoim koncie, znacznie więcej gier na Xboxa zostanie dodanych do usługi abonamentowej.

Xbox Game Pass korzysta z umowy między Microsoft i Activision

Jego pomysł to wprowadzenie gier wideo na wszystkie urządzenia wyposażone w ekran, to globalny rynek z 3,5 milionami potencjalnych subskrybentów, więc myślę, że Xbox Game Pass może wkrótce urosnąć z 25 do 100 milionów subskrybentów.

Nie ma sensu odrzucać tak dużej widowni, a spójrz na to, co robi Disney po przejęciu Foxa, nie przestali umieszczać swoich filmów w kinach i zmuszać swoich fanów do subskrybowania Disney+. Coś podobnego dzieje się z HBO i myślę, że to bardzo sprytna strategia. Jeśli Microsoft pójdzie tą ścieżką, będzie miał Activision, który jest bardzo dobry w tego rodzaju strategii i pokazuje, że duża część ich dochodów pochodzi z tego rodzaju umowy, więc myślę, że to świetna okazja dla Microsoftu.

Według analityka, jeśli Microsoft będzie kontynuował drogę, którą obrał, dodając gry do usługi, podobnie jak wszystkie gry, które obecnie posiada Activision, i nadal będzie pracować nad udostępnieniem Xbox Game Pass na wszystkie możliwe urządzenia, wzrost liczby użytkowników usługi będzie rósł jak piana. Oczywiście mówimy o analizie rynku i okaże się, czy ta prognoza sprawdzi się w ciągu najbliższych kilku lat.

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

"Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *