W ten sposób liczba awarii Cyberpunk 2077 malała z każdą nową łatką wydaną przez CD Projekt

Nowa równowaga, która do nas przychodzi iw tym przypadku jest najciekawsza. Projekt CD Wysłał Wyniki pierwszego kwartału roku obrotowego I ogłosił, że zysk netto spadł o 64,7% w stosunku do oczekiwań tego samego dewelopera. Szacunek został ustalony na około 18 milionów euro.

Łącznie 8,87 miliona dolarów korzyści Wyjaśnia to koszty związane z pracą nad aktualizacjami Cyberpunk 2077, Który ma na celu ustabilizowanie i poprawę wydajności przyszłych tytułów.

Niższa niż zwykle rentowność netto wynika głównie z kontynuacji amortyzacji kosztów prac rozwojowych w roku Cyberpunk 2077, Praca nad aktualizacją gry i działaniami badawczo-rozwojowymi związanymi z przyszłymi projektami – wyjaśnił Piotr Nilobovic, CFO, według raportów. Reuters.

Firma chciała jednak uczcić upadek błędów w Night City. Na podstawie wykresu Nie ma danych liczbowych, Możemy zweryfikować ten stopniowy spadek wraz z publikacją każdej nowej korekty.

Jak widać, plik Najnowsza łatka 1.22 Został wydany miesiąc temu i nie wiemy, kiedy zobaczymy następne wydanie. Wszystko wciąż zmierza ku przybyciu Bezpłatne aktualizacje dla Xbox Series X / S i PS5 Na Druga połowa 2021 roku.

Wraz z nimi pojawią się darmowe DLC, chociaż nie wiemy, ile jednostek na tym skorzysta. CD Projekt Nie podzielił liczby sprzedanych sztuk, Więc powinniśmy zachować to w celach informacyjnych To 13 milionów kopii.

Rzeczywiście, jego nieobecność w PlayStation Store miała negatywny wpływ w tym względzie i jego powrót do sklepów cyfrowychDecyzja Sony pozostaje taka sama. Wiedźmin 3 Jeszcze inny ważny cel, na który należy zwrócić uwagę, wraz z odpowiednią korektą dla sterowników nowej generacji.

Cyberpunk 2077 Dowody

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

"Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *