Według Market Statsville Group (MSG), wielkość globalnego rynku wideo na żądanie (VoD) wyniosła 50,9 miliarda USD w 2021 roku. Oczekuje się, że rynek będzie rósł w łącznym rocznym tempie wzrostu wynoszącym 15,2%, aby osiągnąć 160,5 miliarda USD do 2030 roku. stał się on-demand jest częścią codziennych nawyków oglądania. Jest aktywnie wykorzystywany do dystrybucji nagranych strumieni gier, takich jak GTA, RDR, Dota, League of Legends itp. Dostawcy wideo zazwyczaj oferują użytkownikom różne opcje dostępu, takie jak subskrypcja podstawowych treści i możliwość zakupu dodatkowego widoku premium. Trendy takie jak coraz powszechniejsze stosowanie telewizji mobilnej, usługi wieloekranowe do oglądania treści oraz rosnąca penetracja smartfonów stwarzają znaczne możliwości dla rynku VoD.
Rosnące wykorzystanie smartfonów i telewizorów z systemem Android jest głównym czynnikiem napędzającym rynek VoD. Rosnące korzystanie z telefonów komórkowych i konsumpcja cyfrowych mediów wideo napędza rynek popytu. Jednak rosnący wskaźnik piractwa wideo online ogranicza rynek VoD. Jakość pirackich treści wzrosła wykładniczo dzięki natychmiastowemu dostępowi do seriali telewizyjnych, nowych filmów i wydarzeń sportowych na żywo na nielegalnych urządzeniach do transmisji strumieniowej. Co więcej, pojawienie się 5G otwiera nowe możliwości dla rynku wideo na żądanie. Sieci 5G zapewnią lepszą jakość wideo na urządzeniach mobilnych.
Pobierz pełną kopię raportu w formacie PDF @https://www.marketstatsville.com/request-sample/video-on-demand-market
Zdefiniuj globalny rynek wideo na żądanie (VoD)
Video on Demand to system dostarczania treści wideo, który pozwala widzom wybrać odpowiednią treść (wideo) i obejrzeć ją we właściwym czasie na urządzeniach przeznaczonych do odtwarzania wideo.
Globalna dynamika rynku usług wideo na żądanie (VoD)
Sterowniki: różne korzyści oferowane przez usługi wideo na żądanie
Usługi wideo na żądanie to trend, który kładzie nacisk na zachowania konsumentów, ponieważ ludzie korzystają z usług transmisji strumieniowej online jak nigdy dotąd. Wideo na żądanie oferuje wiele korzyści w porównaniu z tradycyjną telewizją lub transmisją na żywo. Oferuje wygodę, łączność, niski koszt i różnorodność filmów i programów telewizyjnych. Użytkownicy mogą oglądać filmy w dogodnym dla siebie czasie i z dowolnego urządzenia podłączonego do Internetu. VOD wymaga jedynie szybkiego szerokopasmowego połączenia z Internetem oraz komputera lub urządzenia mobilnego. Zapewnia dużą wygodę przeglądania samouczków, treści edukacyjnych i rozrywkowych z niemal dowolnego miejsca. Ponadto dostęp do filmów i programów telewizyjnych na żądanie online to tylko ułamek kosztów dostawcy telewizji kablowej. Ponadto, ze względu na nowoczesne życie i gorączkowy styl życia ludności klasy robotniczej, duża liczba osób może oglądać filmy na żądanie w dogodnym dla nich czasie, ponieważ są one stale dostępne w Internecie. Dlatego zalety tych usług wideo na żądanie zwiększają ich wykorzystanie i ułatwiają rozwój wideo na żądanie na rynku.
Ograniczenia: Zwiększona konsumpcja piractwa wideo online
Branża usług wideo na żądanie jest silnie dotknięta piractwem cyfrowym. Piractwo gwałtownie wzrosło dzięki OTT, odzwierciedlając przejście od ryzykownych i wolno pobierających się plików .mp4 do bezpłatnego przesyłania strumieniowego online. Jakość pirackich treści wzrosła wykładniczo dzięki natychmiastowemu dostępowi do nowych seriali telewizyjnych, premier filmowych i wydarzeń sportowych na żywo na nielegalnych urządzeniach streamingowych. Według MUSO, firmy śledzącej skalę piractwa cyfrowego, w 2018 r. miało miejsce prawie 190 miliardów wizyt na nielegalnych pirackich stronach internetowych, z czego 5,75 miliarda pochodziło z Wielkiej Brytanii, a kolejne 17,4 miliarda ze Stanów Zjednoczonych. Prawie połowa wszystkich odwiedzin pirackich witryn dotyczyła programów telewizyjnych, a jeden na pięciu nielegalnych użytkowników szukał najnowszego filmu. Podczas pomiaru całkowitego ruchu internetowego do 14 000 największych witryn hakerskich 73% pochodziło ze stron streamingowych, a tylko 17% z witryn torrentowych. Wiele osób najbardziej dotkniętych hakowaniem nie ma jasnego obrazu wyrządzonych szkód, ponieważ nie można ich zmierzyć, w przeciwieństwie do torrentów, które pozostawiają ślad do naśladowania pod względem liczby pobrań. Jednak piractwo sygnałowe i piractwo urządzeń można oszacować na poziomie gospodarstw domowych, przy czym 15% gospodarstw domowych w Ameryce Łacińskiej korzysta z nielegalnych usług płatnej telewizji, a 14% w regionie Azji i Pacyfiku.
Globalny zasięg rynku wideo na żądanie (VoD)
Badanie klasyfikuje rynek wideo na żądanie (VoD) w oparciu o rozwiązanie, model monetyzacji, aplikację i urządzenie w ujęciu regionalnym i globalnym.
Według prognoz rozwiązań (sprzedaż, miliony USD, 2017-2030)
Płatna telewizja
Usługi OTT
IPTV
Zgodnie z perspektywą modelu monetyzacji (sprzedaż, mln USD, 2017-2030)
na podstawie transakcji
Subskrypcja na podstawie
Na podstawie reklamy
Według perspektywy aplikacji (sprzedaż, miliony USD, 2017-2030)
Media, rozrywka i gry
Edukacja i trening
Wydarzenia na żywo i sport
Inne aplikacje
Prognoza urządzenia (sprzedaż, mln USD, 2017-2030)
laptop
inteligentny telefon
Smart TV
Tablety
Prognozy według regionu (sprzedaż, mln USD, 2017-2030)
Ameryka Północna
my
Kanada
Meksyk
Europa
Niemcy
Włochy
Francja
Zjednoczone Królestwo
Hiszpania
Polska
Rosja
Holandia
Norwegia
Republika Czeska
Reszta Europy
a
Azja i Pacyfik
porcelana
Japonia
Indie
Korea Południowa
Indonezja
Malezja
Tajlandia
Singapur
Australia i Nowa Zelandia
Reszta Azji i Pacyfiku
Ameryka Południowa
Brazylia
Argentyna
Kolumbia
Reszta Ameryki Południowej
Bliski Wschód i Afryka
Królestwo Arabia Saudyjska
Zjednoczone Emiraty Arabskie
Afryka Południowa
północna Afryka
Reszta Bliskiego Wschodu i Afryki
Segment usług OTT, według rozwiązań, miał największy udział w rynku
W oparciu o rozwiązanie globalny rynek wideo na żądanie (VoD) jest podzielony na usługi płatnej telewizji, OTT i IPTV. W 2021 r. usługi OTT zdobyły największy udział w rynku z 52,6% globalnego rynku wideo na żądanie. Over-The-Top (OTT) to termin używany do opisania dystrybucji treści w Internecie. Jest to pojęcie zbiorcze, które obejmuje wiele usług, ale ma swoje korzenie w dostarczaniu treści online. Usługi OTT nie wymagają partnerstwa handlowego ani technologicznego z podmiotem, który kontroluje lub utrzymuje infrastrukturę, za pośrednictwem której treści są dostarczane użytkownikom końcowym. OTT obejmuje dystrybucję programowania liniowego i nieliniową zawartość VOD. Smartfony, konsole do gier, tablety, komputery, odtwarzacze DVD lub Blu-ray, telewizory i dekodery z dostępem do Internetu mogą uzyskać dostęp do treści online od firm i usług, takich jak Netflix, CBS All Access, HBO Now, Amazon Video, Hulu i Sling TV.
Usługi wideo OTT stają się podstawowym celem rozrywki wśród rozwijających się operatorów internetowych. W związku z szybką komodyfikacją danych i trwającymi wojnami cenowymi, strumieniowe przesyłanie wideo online jest obecnie znacznie bardziej opłacalną opcją. Doprowadziło to do wejścia kilku globalnych, lokalnych i niezależnych platform w ubiegłym roku, z nadzieją wykorzystania tej szansy wzrostu na rynku. Operatorzy usprawniając swoją działalność dzięki przychodom z reklam, opracowują treści i metody marketingowe, aby skutecznie docierać do odbiorców. Uwaga przeniosła się z miejskiej młodzieży na odbiorców rynkowych i regionalnych poprzez wielojęzyczne środowiska.
Region Azji i Pacyfiku ma najwyższą składaną roczną stopę wzrostu w okresie prognozy
W oparciu o regiony globalny rynek wideo na żądanie (VoD) został podzielony na Amerykę Północną, Azję i Pacyfik, Europę, Amerykę Południową oraz Bliski Wschód i Afrykę. Azja i Pacyfik to najszybciej rozwijający się region, za nim plasuje się Ameryka Północna na rynku wideo na żądanie. W regionie Azji i Pacyfiku wzrost penetracji Internetu jest głównym motorem wzrostu rynku wideo na żądanie (VoD). Według Międzynarodowego Związku Telekomunikacyjnego ponad 50% wszystkich użytkowników Internetu na świecie mieszka w regionie Azji i Pacyfiku.
Zapytaj przed zakupem @https://www.marketstatsville.com/buy-now/video-on-demand-market?opt=2950
Rosnąca penetracja smartfonów w Ameryce Północnej zwiększyła wykorzystanie wideo na żądanie (VoD) w regionie. Według sondażu Pew Research Center ponad 81% całej dorosłej populacji w Stanach Zjednoczonych posiada smartfony. Ponadto większość treści na platformach OTT na globalnym rynku wideo na żądanie (VoD) pochodzi ze Stanów Zjednoczonych, co wpływa na rosnące zapotrzebowanie na usługi w Ameryce Północnej. Według raportu Europejskiego Obserwatorium Audiowizualnego ponad 53% treści na platformach VoD pochodzi ze Stanów Zjednoczonych.
Główni gracze na rynku wideo na żądanie (VoD)
Na globalny rynek wideo na żądanie ma wpływ kilku regionalnych graczy z krajów takich jak Indie, Chiny, Wielka Brytania, Korea Południowa, Malezja. Ponadto w ostatnich latach branża była świadkiem wielu działań związanych z rozwojem rynku, takich jak wprowadzanie nowych produktów, partnerstwa i przejęcia. Na przykład w kwietniu 2018 r. Netflix połączył siły z Tata Sky, firmą dostarczającą telewizję satelitarną na żywo w Indiach. Współpraca z Netflix pomogła subskrybentom Tata Sky otrzymywać światowej klasy treści na żądanie.
Głównymi graczami na rynku są:
Netflix Inc.
Amazon.com, Inc.
youtube
HBO Home Entertainment Inc.
Firma Apple
Cisco Systems, Inc.
Comcast Corporation.
VUDU . firma
Indy Flex
Prośba o pełny spis treści, ryciny i grafikę @https://www.marketstatsville.com/table-of-content/video-on-demand-market
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”