Wściekły fan odwiedził biuro Activision, by złożyć skargę na zakaz

Wściekły fan odwiedził biuro Activision, by złożyć skargę na zakaz

Call of Duty: Zdenerwowany fan odwiedził biuro Activision, aby złożyć skargę na zakaz

Redakcyjny: gry / Facebook / Świergot / youtube / Instagram / Aktualności / niezgoda /kabel / Wiadomości Google

Call of Duty: Modern Warfare II Zadebiutował w zeszłym tygodniu i już wcześniej przeszedł do historii serii Zarabiaj miliony w rekordowym czasie. Niestety premiera nie obyła się bez kontrowersji i problemów. Dzieje się tak, że wielu graczy zgłosiło to w sieciach społecznościowych i na forach na ten temat Zbanowany bez wyraźnego powodu. Jeden fan, mając dość tej sytuacji, podjął drastyczne kroki, które wywołały kontrowersje.

W poście na reddicie zdenerwowany gracz ogłosił, że 28 października otrzymał nieuzasadniony zakaz korzystania z gry wideo Infinity Ward. Po nieudanej próbie odzyskania konta ponownie kupił papierek wartościowy tylko po to, by następnego dnia otrzymać drugą naganę.

Powiązane wideo: Call of Duty: Modern Warfare II – zwiastun premierowy

Gracz udaje się do biura Activision, aby złożyć skargę na zawieszenie w CoD: Modern Warfare II

Po bezskutecznej próbie rozwiązania problemu przez telefon fanatyk postanawia udać się do biura Activision w Teksasie, aby zażądać rozwiązania i wyrazić swój dyskomfort. Historia, która została udostępniona w poście na reddicie, podzieliła opinie w społeczności.

„Dzisiaj (10/31) postanowiłem udać się do pobliskiego biura Activision w Austin w Teksasie, aby spróbować porozmawiać z pracownikiem, ponieważ nie można z kimś porozmawiać przez telefon.„ Na parkingu przywitał mnie ochroniarz i powiedział, że nie mogę z nikim rozmawiać” – powiedział gracz.

Obraz za pośrednictwem PC Gamer

Obraz za pośrednictwem PC Gamer

Fan kontynuuje swoją historię i wyjaśnia, że ​​po tym, jak został przekonany do skontaktowania się z pracownikami firmy, ochroniarz powiedział mu, że rozwiązanie nieuzasadnionego zakazu zajmie tygodnie. Call of Duty: Modern Warfare II. „Fakt, że nie mogę z kimś porozmawiać w Activision Blizzard, jest tak frustrujący, gdy chcę po prostu cieszyć się tą grą, na którą wydałem 140 USD” – podsumował.

Ta opowieść wywołała oburzenie w Internecie. Jacob Garcia, współproducent w Aspyr Media, odpowiedział na tę historię i skrytykował osoby, które odwiedzają biura, aby złożyć skargę. „Ci pracownicy zarabiają blisko 15 USD i nadal nie są w stanie zapłacić czynszu, który dzielą za 3 osoby. Proszę nie odwiedzać deweloperów w ich biurach. To nie pomaga i obawiamy się o nasze bezpieczeństwo.”

O ile są tacy, którzy twierdzą, że takie zachowanie jest niebezpieczne i może wywołać panikę wśród pracowników firmy, o tyle inni użytkownicy chwalą pracę gracza, który odwiedził biuro Activision. Oczywiście zdecydowana większość się z tym nie zgadza.

„To cholerna gra. Wyjdź i zagraj w inny tytuł. Nigdy nie jest fajnie pojawiać się w takim studiu. Już jest wystarczająco przerażające, aby być online jako programista. ”. Tylko jeden użytkownik skomentował Powstrzymaj się od tego.

Gdybyś przeoczył: Call of Duty: Modern Warfare II już stoi przed pierwszą kontrowersją

Ale powiedz nam, czy uważasz, że gracz zachowywał się źle? Przeczytajmy Wam w komentarzach.

wizyta Ta strona Aby przeczytać więcej wiadomości związanych z Call of Duty: Modern Warfare II.

Powiązane wideo: Call of Duty: Modern Warfare II – jak grać

Linia

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

"Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *