Wszystko o Starfield: Zadania proceduralne narodzi się dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji

Zgodnie z tym, co powiedział Microsoft, pole gwiazd Będzie to największa kosmiczna gra RPG w historii. tym razem, Willa Shane’a (odpowiedzialny za projekt misji w grze) jest tym, który ujawnił więcej szczegółów eksperymentu, który miał zbadać ponad 1000 planet. Dzięki specjalnym wskazówkom z urzędu Softworks Bethesdy (odpowiedzialny za Fallouta), opowiedział trochę o tym, co zamierza zrobić ze swoją tytaniczną pracą.

„Tym razem musieliśmy zapełnić tą popularnością całe planety, Wykorzystaliśmy więc nową technologię, aby stworzyć kompletne lokalizacje dla każdej planety. Teraz, gdybyś miał przejść do dowolnego postu, nagle odkryłbyś, że jest mnóstwo ludzi, którzy mają określony problem; Podczas gdy wcześniej mogła to być po prostu postać, którą spotkałeś po drodze” – powiedział Shin o tworzeniu map. Wyjaśnił Każda przestrzeń jest dynamicznie zagospodarowywana I że byłoby to połączone w ten sposób z innym miejscem na tej samej planecie.

informacja

Projektant opowiedział też o różnych frakcjach, na jakie zostaną podzielone grupy postaci zamieszkujących Starfield i potwierdził, że w przeciwieństwie do Fallouta 4 użytkownicy nie zostaną wykluczeni z jednej, jeśli zdecydują się należeć do klanu. jak długo towarzyszedodano również ciekawą funkcję: w przypadku lokacji wymagającej rozmowy z kilkoma NPC-ami w celu odkrycia misji, Mogą zostać poproszeni o zajęcie się częścią „społeczną”. Aby później podsumowali to, co się dzieje.

Starfield stworzył także inny element tworzenia treści na swojej mapie i ujawnił go Będzie starał się utrzymać grę przy życiu dzięki proceduralnie generowanym misjom. Rodzaj dynamiki, marzenie, które Todd Howard (dyrektor generalny Bethesdy) zawsze chciał zgłębić, wykorzysta AI nazywa się Radiant AIPo raz pierwszy użyty w The Elder Scrolls 4: Oblivion i udoskonalony w Skyrim.

Dzięki tej technologii gracze mogą w nieskończoność kontynuować swoje przygody, a nawet znajdować nowe lokacje po setkach godzin spędzonych w grze. Jednak sztuczna inteligencja nie była jeszcze w stanie stworzyć szczególnie złożonych zadań Wiadomo, że w Starfield przyjmie nową proporcję.

Czytaj:

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

"Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.