Opublikowano imponujący film koncepcyjny do remake'u God of War w Unreal Engine 5
Fani Bóg wojny Masz powód do podekscytowania ujawnieniem wideo koncepcyjnego Remake God of War Założony w Nierealny silnik 5. Ten projekt został stworzony przez artystę cyfrowego i YouTuberaGra trzymająca w napięciuprzedstawia Kratosa w starożytnej Grecji, wykorzystującego najnowocześniejsze technologie, takie jak Nanite i Lumen firmy Epic, a także śledzenie promieni i śledzenie ścieżek.
Chociaż reprezentacja Model Kratosa Może to wywołać dyskusję, ponieważ oferuje ciekawe spojrzenie na to, jak wyglądałby potencjalny remaster oryginalnych gier z młodszym Kratosem. Obejrzyj poniższy film i wyraź swoją opinię na temat tego ekscytującego projektu fanów.
Kratos w UE5
- Film koncepcyjny rRemake God of War W Unreal Engine 5 jest to dzieło cyfrowego artysty „Teaserplay”.
- Korzystanie z zaawansowanych technologii, takich jak Nanette I Epicka kawitacjawraz ze śledzeniem promieni i śledzeniem ścieżki w celu uzyskania oszałamiających efektów wizualnych.
- Chociaż istnieją zauważalne ulepszenia, niektórzy mogą wskazać na niespójności w modelu Kratos.
- prawdopodobieństwo strOficjalny mistrz oryginalnych gier God of War jest niewielka, biorąc pod uwagę, że Sony Santa Monica Studio korzysta z własnego silnika gier.
Film koncepcyjny dot Remake God of War w Unreal Engine 5 Jest to świadectwo twórczej mocy fanów i dostępnej najnowocześniejszej technologii. Chociaż jest mało prawdopodobne, aby to zobaczyć Oficjalny remasterProjekt ten daje świetny wgląd w to, jak mogłyby wyglądać klasyki God of War z dzisiejszą technologią. Pasja fanów Kratosa wciąż inspiruje nowe interpretacje wizualne, podtrzymując ogień oczekiwania w społeczności graczy.
„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji.”