Ponad 2048 układów słonecznych tworzy jedną z największych map w grach wideo
Jeden z największych sukcesów ostatnich lat zawór To słynny Garry's Mod. Tytuł pozwala nam robić naprawdę szalone rzeczy, a modderom bardzo łatwo jest dodawać nowe elementy, poprawiać dynamikę, a nawet stworzyć cały zestaw Multiwersum, którego w ogóle nie można zrozumieć.
Jak stwierdzono w gry komputeroweUżytkownikowi Aleksandrowiczowi udało się skonfigurować Wieloświat 1:1Jest to mapa kosmicznych proporcji, zawierająca 2048 różnych wszechświatów, z których każdy ma długość 880 000 biliardów kilometrów. Wynikowa liczba jest absolutnie absurdalna: 180 224 000 000 000 000 000 000 000 000, czyli sto osiemdziesiąt kwintylionów dwieście dwadzieścia cztery tysiące biliardów.
Jakby tego było mało, gracz ten planuje wypuścić aktualizację, która obejmie kolejne 2048 układów słonecznych; W przypadku, gdy skala nie jest wystarczająco duża. Oczywiście konieczne jest posiadanie dobrej pamięci RAM, aby komputer nie uległ awarii w wyniku wysiłku włożonego w przenoszenie całej sceny, tzw Wymagane jest co najmniej 12 GB, a zalecane jest 32 GB. Najlepsze opcje to oczywiście 64/128 GB.
Właściwie nie ma nic do zobaczenia, poza gwiazdami wszędzie na ciemnym tle, ale da się grać bez problemów. Sztuczka stojąca za Multiverse 1:1 polega na tym, że wykorzystuje model InfMap jako bazę, co pozwala zachować iluzję, że silnik źródłowy jest w stanie obsłużyć tak duży multiwers. System teleportacji ma za zadanie dać poczucie, że znajdujemy się w nieskończonym terenie.
W VidaExtra: Dziewięć adaptacji gier wideo ma licencje warte miliony dolarów
W VidaExtra: Dlaczego studia Xbox, PlayStation i EA przenoszą swoje gry na Steam, a Nintendo nie
„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji.”