Patrząc w przyszłość, czeka nas wiele rzeczy, a Xbox Game Studios będzie starać się uruchamiać swoje gry z prędkością 60 klatek na sekundę Lub więcej w przyszłości. Przynajmniej tak twierdzi Klobrille, znany specjalista w branży Xbox. Chociaż pierwsze gry (które były celownikami) działały w 60 klatkach na sekundę w nowej generacji, niektóre spodziewały się pojawienia się gier obecnej generacji wyłącznie na konsole, a to się zmieni, wracając do 30 klatek na sekundę.
Wiadomość, że Xbox Game Studios zamierza uruchamiać swoje gry w 60 klatkach na sekundę lub wyższą w przyszłości, jest zdecydowanie wytchnieniem dla fanów, którzy mają co do tego wątpliwości. 60 fps to długo oczekiwany benchmark. Nadal potrzebujemy oficjalnego potwierdzenia, chociaż będziemy musieli poczekać, aż gry wyjdą, aby to uzyskać. Podsumowując, Klobrille jest zaufanym źródłem.
Nowa subskrypcja Xbox Game Pass została zapowiedziana w lipcu
Xbox Game Studios chce w przyszłości uruchamiać swoje gry z prędkością 60 klatek na sekundę lub wyższą
W zależności Okulary ochronneXbox Game Studios, ekspert od Xbox, chce w przyszłości uruchamiać swoje gry z prędkością 60 klatek na sekundę lub wyższą. I jeden z Powody, dla których Microsoft to robi, to xCloud. Zapytany o więcej szczegółów na temat tego komentarza, Klobrille odpowiedział, że chociaż zawsze są wyjątki, to stanie się to przedmiotem przyszłych projektów Microsoftu. Ma to sens, gdy gry mają wyższe wymagania techniczne.
Nowe szczegóły dotyczące Battlefield 6 wyciekły, zanim zostały ujawnione
Wiele z niedawno wydanych gier jest zoptymalizowanych pod kątem 60 lub nawet 120 klatek na sekundę. To część większego wzrostu marketingowego dzięki Funkcja FPS Boost dla konsol Xbox. W tej chwili istnieje około 90 gier obsługujących FPS Boost.
„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji.”