YouTube stara się łaskotać „bloker reklam”

YouTube stara się łaskotać „bloker reklam”

pierwsza strona » Marketing cyfrowy » Marketing cyfrowy » YouTube stara się łaskotać „blokery reklam” (które należy wyłączyć, aby kontynuować oglądanie filmów)

YouTube stara się łaskotać „blokery reklam” (które należy wyłączyć, aby kontynuować oglądanie filmów)

YouTube napotka niektórych swoich użytkowników z ostrzeżeniami informującymi ich, że programy blokujące reklamy nie są autoryzowane.

Blokery reklam robią wiele pupa na platformach takich jak YouTubeOstatecznie jego głównym źródłem dochodu jest reklama. Mając dość ulewnego „krwawienia”, które wszechobecne programy blokujące reklamy powodują w swoich dochodach, platforma wideo Google postanowiła wypowiedzieć im wojnę.

Kilka tygodni temu YouTube zaczął działać Wyświetlaj komunikaty ostrzegawcze tym użytkownikom, którzy zalogowali się na swojej platformie zwisającej z ramienia blokującego reklamy (z ostatecznym celem skłonienia ich do wyłączenia).

Użytkownicy nie będą mogli oglądać więcej niż trzech filmów z YouTube, jeśli nie wyłączą blokowania reklam

Te komunikaty ostrzegawcze były częścią eksperymentu przeprowadzonego przez YouTube na niewielkiej liczbie użytkowników. Jednak być może zdając sobie sprawę, że takie przesłania nie były wystarczająco silne, Spółka zależna Google jest zdecydowana przeprowadzić nieco bardziej agresywny eksperyment z blokowaniem reklam w swoich domenach.

Kilku użytkowników skomentowało również za pośrednictwem RedditaYouTube skonfrontuje niektórych swoich użytkowników z Powiadomienia informujące ich, że programy blokujące reklamy nie są autoryzowane To odtwarzanie wideo przestanie działać, jeśli te programy nie zostaną odinstalowane.

W takich powiadomieniach YouTube ostrzega swoich użytkowników, że blokery reklam nie mogą być dalej używane i że jeśli nie zostaną dezaktywowane, Odtwarzacz przestanie działać po obejrzeniu trzech filmów.

Te reklamy są publikowane tylko dla niewielkiej liczby użytkowników i nie będą miały jednakowego wpływu na wszystkie programy blokujące reklamy. Jednakże, Wszystko wskazuje na to, że właśnie stoimy przed sprawdzianem, który z czasem może stać się szerszy.

Dzięki temu eksperymentowi YouTube wypróbuje go Zmuszaj użytkowników do oglądania reklam (w tym 30-sekundowy „niemożliwy do pominięcia”) lub, jeśli to niemożliwe, zasubskrybuj YouTube Premium aby uniknąć reklamy. W Hiszpanii ta usługa subskrypcji kosztuje 11,99 euro miesięcznie

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

"Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *