Firma Ubisoft już ogłosiła chęć poznania modelu darmowa gra. Oprócz tytułów tworzonych na urządzenia mobilne, francuska firma pracuje również nad projektami na PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X, Xbox Series S oraz PC. Jednym z nich jest Tom Clancy’s Ghost Recon Frontline, którego producentem jest Ubisoft Bukareszt. Jest to jedno z najstarszych studiów w firmie, które w ostatnim czasie zajęło się multiplayerem Ghost Recon Break Point. Mając to doświadczenie w plecaku, programista przedstawia Gra wideo PvP FPS oraz battle royale, którego pierwsze szczegóły zostały już ujawnione.
Tytuł jest wciąż na wczesnym etapie rozwoju, choć użytkownicy komputerów PC będą mieli taką możliwość Wypróbuj już wkrótce w zamkniętej wersji beta. Nic dziwnego, że teraz można zarejestrować się na oficjalnej stronie gry. Podczas pokazu kilkakrotnie wspominali o znaczeniu sprzężenia zwrotnego w procesie tworzenia. Uwzględnią opinie graczy na wszystkich poziomach, w tym system monetyzacji.
Ghost Recon Frontline honoruje dziedzictwo swoich poprzedników i oferuje rozgrywkę skoncentrowaną na taktycznej akcji. Robi to w rozległym otwartym świecie Wymiary 16 km / 2. Ponadto zawiera cztery różne biomy i dwadzieścia interesujących miejsc. Kontekst opowieści nawiązuje do katastrofy, która wydarzyła się na Drakemore Island, która zmusiła mieszkańców do ewakuacji. Naszym zadaniem jako żołnierzy będzie zadbanie o stworzenie odpowiednich warunków, aby wyspiarze mogli pewnego dnia powrócić.
Hej Ghosts, czy wiedzieliście, że pierwszy Ghost Recon został wydany w 2001 roku? Nie możemy się doczekać, kiedy będziemy świętować z wami 20. rocznicę Ghost Recon przez cały 2021 rok! Bądź na bieżąco, aby uzyskać więcej informacji 👀 pic.twitter.com/PZgkOS56Kx
– GhostRecon 12 czerwca 2021
Jak wygląda Linia frontu Ghost Recon? Wzorce, progresja i klasy
Rozgrywka prowadzona jest w dwóch różnych trybach. Główne wyzwanie nazywa się Exploration i jest to ogromna bitwa z udziałem 100 graczy podzielonych na różne drużyny. Celem jest zdobycie trzech informacji rozrzucone po mapie. W rozmowie z MeriStation dyrektor kreatywny Bogdan Bridinel wyjaśnił, że dane te są ukryte w trzech różnych dronach, które będą potrzebne do skorzystania z lądowiska i rozpoczęcia ekstrakcji. Nie jest to prosty proces. Kiedy zaczniesz hakować, w tym czasie jesteś widoczny dla innych, więc musisz pomyśleć o tym, jak sobie z tym poradzisz.” Komentuje, że w tej chwili nie możesz używać pojazdów, ale nadal możesz się poruszać „lub wybrać dobre miejsce z barierami”, aby stworzyć obronę.
Zespół zbierający informacje będzie musiał je wydobyć, więc w tym momencie Wszyscy pozostali gracze będą wiedzieć, co się dzieje i gdzie odbywa się ekstrakcja (podświetlone na mapie). „Nie chcemy, aby gracze to przeszli, bo inaczej możesz zostać nagle pokonany, nie wiedząc, co się stało”. Ci, którzy są daleko, mogą użyć pojazdów, aby się zbliżyć; Ci bliscy prawdopodobnie musieliby zmagać się z obroną.
Dla drugiego potwierdzonego trybu, tryb sterowania, Dwie drużyny do dziewięciu graczy Będą ścierać się, by przejąć kontrolę nad terenem. Z Ubisoftu poinformowali, że wszystkie narzędzia taktyczne będą dostępne tutaj.
Ogólny postęp zależy od systemu klas, który pozwala na zróżnicowanie Buduje w każdym z nich. Reklamowane jest poznać (Z daleka zlokalizuj wrogów), Przekracza (najbliżej wroga) i tryb (Buduj obronę). „Istnieją różne poziomy postępu: masz specjalny rodzaj waluty do zatrudniania operatorów, co osiąga się grając i ulepszając swoją postać”. Jednocześnie wdrażany jest również indywidualny postęp”. Jest to krótki postęp, który daje możliwość jego dostosowania. Masz kilka warunków, aby odblokować nową broń”.
Droga na linię frontu: crossplay i ulepszenia nowej generacji
Wybór Ubisoft Bucharest jako studia do tworzenia Ghost Recon Frontline nie jest przypadkowy. „Nasze studio zdobyło doświadczenie pracując nad Ghost Recon Wildlands i Ghost Recon Breakpoint PvP” – mówi Bridinel. „Uznaliśmy, że to dobre doświadczenie jako zespół pracujący razem nad stworzeniem kompletnej gry” opartej na trybie wieloosobowym. fakt, Projekt narodził się zanim Breakpoint trafił do sklepów. Musieli zbudować technologię i infrastrukturę. „Ale dla nas, jako zespołu specjalizującego się w PvP, jest to idealne dopasowanie”.
Dyrektor kreatywny plasuje Frontline jako a Rola od epickiego, ponieważ różni się pod wieloma względami od reszty. „Zachowuje istotne aspekty, takie jak gra zespołowa, autentyczność wojskowa i gra taktyczna”, ale jest zaprojektowana jako PvP, z własnymi cechami. I ponieważ darmowa gra? „Wybraliśmy ten model, aby dać dostęp dużej liczbie graczy, aby był bardziej dostępny. Łatwiej jest też grać ze znajomymi, bez względu na platformę, na której są.” Jak mogłoby być inaczej, ta akcja dla wielu graczy obejmuje zarówno grę, jak i zapis krzyżowy między różnymi systemami.
Czy będą różnice między systemami starej i nowej generacji? „Gra i liczba graczy są takie same”, Odpowiedz mi. Jedyne, co się zmienia, to liczba klatek na sekundę, która będzie niższa na PS4 i Xbox One. „Został specjalnie zoptymalizowany dla każdego systemu”. Ubisoft wykorzystał kilka specyficznych cech nowych konsol:
Frontline wykorzystuje nowe możliwości konsoli Sony PlayStation 5, aby zapewnić graczom bardziej wciągające wrażenia z gry, poprawiając wrażenia z każdej broni dzięki dostosowanej reakcji. gra też Wykorzystuje pojemność SSD Od konsol nowej generacji po radykalne wydłużenie początkowego czasu ładowania i elementów w grze podczas rozgrywki. W ten sposób gracz może szybko wejść do gry i grać w elastycznym i dynamicznym środowisku.”
Ghost Recon Frontline dzisiaj Nie ma daty wydania zostało potwierdzone.
„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji.”