Madryt Stało się centrum transformacji w branży projekcji filmowych, oznaczając koniec kabin projekcyjnych i ustępując miejsca ekranom LED, które zapewniają tę samą jakość przy włączonym i wyłączonym świetle.
the multipleks Odeon W centrum handlowym w hiszpańskim mieście zaprezentowano sześć nowych pomieszczeń wyposażonych w technologię LG Miraclass LDAA025 W trakcie przeglądu przez międzynarodowy zespół firmy reprezentowany przez zespół z Korei Południowej.
„Nazwa „Miraclass” to połączenie słów Miracle (cud) i Class (klasa) i oznacza niespotykaną jakość obrazu, która może zwiększyć poczucie immersji widza. Dzięki zaawansowanej technologii LED ekrany LG pomagają ożywiać filmy, ” wyjaśniła azjatycka firma. , poprawiając wrażenia z oglądania filmów i zapewniając operatorom większą wartość.
Trzy z sześciu sal tych kin, które wkrótce zostaną otwarte, posiadają ekran na cokole o rozdzielczości 5 metrów Wysoka celnośćNatomiast pozostałe trzy urządzenia mają ekrany i rozdzielczość 10,2 metra 4K.
Są to układy diod LED SMD, które mogą mieć długość do 10,2 metra i szerokość 5,4 metra. Rozstaw pikseli wynosi 2,5 mm, a rozdzielczość osiąga imponującą rozdzielczość 4096 x 2160 pikseli.
Z drugiej strony nowe wyświetlacze LG zapewniają także operatorom kin proste zarządzanie dzięki intuicyjnemu oprogramowaniu i pozwalają na bardziej efektywne wykorzystanie przestrzeni poprzez eliminację konieczności tworzenia sal kinowych. Ponadto jego jasność można regulować na pięciu poziomach, od 48 do 300 nitów, zapewniając wszechstronność w różnych scenariuszach użytkowania: od odtwarzania filmów 2D i 3D po wyświetlanie treści podczas prezentacji biznesowych lub specjalnych uroczystości.
Pokoje mają lepszą jakość dźwięku, jaką zapewniają Dolby Atmos Otaczający Cię dźwięk w zakresie 360 stopni, wzmocniony siedzeniami pełniącymi funkcję głośników bez wzmacniaczy, a także komfort dzięki wzmocnieniu odcinka lędźwiowego i wyjątkowo dużemu rozmiarowi.
Luis Milan, dyrektor generalny ODEON Multicines, w swojej prezentacji podkreślił doświadczenie czerpania przyjemności z „kina w kinie”. Podkreślił, że przeżycie, jakie przeżywa się w kinie, jest zupełnie inne od tego, czego można doświadczyć w domu, konsumując produkty audiowizualne. Milan wyraził swój pogląd, stwierdzając, że „uważamy się za sprzedawców marzeń” i podkreślił potrzebę wzmacniania społecznego i współdzielonego wymiaru doświadczenia kinowego.
Wyświetlacze LED LG można znaleźć w wielu dużych sieciach kin na całym świecie, a kolejne instalacje są w przygotowaniu w Azji, Europie i Ameryce Północnej.
W Hiszpanii, multipleks Odeon Niedawno zainstalowała wyświetlacz LG Miraclass w jednym ze swoich oddziałów w Madrycie, a kilka miesięcy temu w Barcelonie.
Ogólnie rzecz biorąc, kina z różnych sieci wprowadziły różne innowacje technologiczne, aby poprawić doświadczenia widzów i utrzymać swoją konkurencyjność. Obejmuje to wyświetlacze HD i 4K, wciągający dźwięk przestrzenny i duże ekrany, takie jak IMAX. Zaawansowane technologicznie siedzenia, internetowa sprzedaż biletów i aplikacje mobilne sprawiają, że wizyta w kinie jest jeszcze bardziej komfortowa i wygodna.
Ponadto niektóre miejsca oferują interaktywne doświadczenia i treści alternatywne, takie jak wydarzenia sportowe i koncerty na żywo. Poprawa jakości żywności i napojów, a także oferty dla smakoszy i alkoholi również przyczyniła się do podniesienia poziomu wrażeń kinowych. Innowacje te mają na celu zapewnienie widzom wyjątkowych wrażeń o wysokiej jakości, które mogą konkurować z wygodą domu.
„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji.”