Peru to kraj Bogaty w zasoby naturalne. Eksport różnych produktów zaskoczył świat, ponieważ Jakość To właśnie ten fakt uczynił z nas ważnego producenta surowców takich jak jagodaSzparagi, awokado i nieunikniona kawa peruwiańska, znana na całym świecie ze swojego wyśmienitego smaku, aromatu i wyjątkowej konsystencji.
Ale na długo zanim kraj stał się z tego sławny Produkty wysokiej jakości Eksportu, byli już obywatele, którzy na to stawiali Wydajność W granicach kraju pochodzenia, często nie wyobrażając sobie, że czas przyniesie im sukces, o którym kiedyś marzyli.
Taka jest sytuacja Altomayojedna z najsłynniejszych marek kawy na lokalnym rynku, z pewnością zagości na stołach wielu Peruwiańczyków, którzy są pewni jej jakości i rozsądnej ceny.
Rok trwał 1964 Kiedy nie Antonio Huancarony SaavedryPod czystym niebem swojej ojczyzny Cajamarcawzięto pod uwagę nie tylko jakość kawy produkowanej w kraju, ale także niskie spożycie tego produktu.
Dzięki przedsiębiorczej wizji początkujący przedsiębiorca wpadł na pomysł wyróżnienia produktu i rozpoczęcia jego sprzedaży.
Dlatego nic więcej niż Stara ciężarówka wkrótce się zepsuje. W ten sposób zaczął wraz z żoną podróżować kawowymi drogami. W ten sposób transportowali zdobyte ziarna kawy i rozwozili je do różnych miejsc na sprzedaż. Nie ma wątpliwości, że pomysł ten pomógł utrzymać rodzinę trójki dzieci.
Już w środku Dekada lat siedemdziesiątychz krajem pośrodku Recesja I kilka rewolucyjnych pomysłów, które kipiały w trzewiach Andów, pomysł Antonia Huancarony Odniosła duży sukces na rynku krajowym. Para zaczęła kupować ziemię w dolinach Altomayo I Chanchamiostawiając na wkłady, które pomogły im się rozwijać.
Prace toczyły się szybko przez następne dziesięć lat, a przedsiębiorca skupił się na całym projekcie Proces produkcji kawy Droga została już oznaczona. Przyszły lata osiemdziesiąte i przyniosły ze sobą potężnych Niepokoje społeczne I wygląd terroryzmJest to etap, który zgasił życie wielu osób i zaciemnił marzenia biznesmenów, którzy w obliczu upadającego narodu nie byli w stanie zrobić wiele lub nic.
Do tego jednak trzeba było dodać załamanie cen na poziomie międzynarodowym. Pomimo tej niesprzyjającej sytuacji Antonio Huancarona kontynuował swoją działalność i był w stanie przenieść ją na rynek zagraniczny.
Dokładnie w 1980 roku założyli spółkę zależną w Niemcy, ponieważ jest obecnie uznawany za jednego z głównych eksporterów materiałów do produkcji w kraju. Negatywne oczekiwania nie były przeszkodą Biznesmen z Cajamarca Przestań marzyć i walczyć o swoje ideały.
Firma doświadczyła szybkiego wzrostu dzięki swojej jakości, ale nawet wtedy tak nie było 1990 Jeśli zdecydujesz się skierować biznes w inne strony, zrób miejsce dla marki, która go ujednolici: Urodził się Al-Tomayow tej samej dolinie, gdzie wydobywano ziarna kawy, które przez wiele lat przyczyniły się do pozycjonowania marki.
Oczywiście przedsiębiorcza wizja Don Antonio nie ograniczała się tylko do sprzedaży, ponieważ był zaangażowany i szybko zauważył nawyki konsumpcyjne Peruwiańczyków dotyczące kawy. Nie tylko były spożywane w mniejszych ilościach, ale były też inne czynniki. Z tego powodu wprowadzono na rynek kawę rozpuszczalną, która zyskała sympatię wielu konsumentów na terenie całego kraju.
To było dla mnie spełnienie marzeń Altomayo. Z małej firmy o skromnych początkach stała się ważną firmą. Na wyznanie nie trzeba było długo czekać.
Na przykład jest jej nagroda w Exualmentaria 2015, najważniejsza wystawa dla branży spożywczej w Ameryce Łacińskiej, gdzie Al Tomayo wyróżniało się smakiem i jakością ponad zagraniczne marki.
El Tomayo odniósł sukces dzięki swojej innowacyjnej wizji i wyśmienitemu smakowi przejście graniczne Oraz dostęp do krajów takich jak Francja, Polska, Austria, Wielka Brytania, Kanada, Stany Zjednoczone i inne. Jej globalna obecność sprawiła, że peruwiańska kawa pojawiła się w oczach świata i nadała jej wartość dodaną, która czyni ją wyjątkową i wysoko cenioną. Ostatecznie biznes przeszedł w ręce dzieci Antonio Huancarony, Ricardo, Olivio i ArcadioKtóry prowadzi i kontynuuje eksport do ponad 50 krajów.
Warto dodać, że Altomayo dostarcza również materiały dla dużych marek, takich jak Starbucks czy Lavazza. Osiągnięcie, które nie byłoby możliwe bez zakładu postawionego przez Antonio Huancarona, który zakończył się sukcesem.
Podobnie jego pomidor Prywatne kawiarnie Co nie tylko wyróżnia smak kawy, ale także przyczynia się do jego poprawy Promocja producentów w Peru. Dziś te kawiarnie są strategicznie rozmieszczone na całym świecie Lotniska Od siebie nawzajem Miasta PeruCo daje im większą widoczność i możliwości sprzedaży.
Oferowana jest zróżnicowana podaż i różne rodzaje kawy peruwiańskiej. Budynek zawiera również Komponent społecznygdzie sprzedawane są produkty takie jak rękodzieło, dzięki czemu przestrzenie stają się wizytówką reklamową Kultura peruwiańska Dla podróżników z całego świata Narodowości, Którzy nabywają elementy, które nadal sprawiają, że Peru jest znane poza jego granicami.
Obecnie zrzeszonych jest w nim 18 kawiarni AltomayoAle przede wszystkim historia sukcesu, która wciąż się pisze, ku dumie wszystkich Peruwiańczyków i inspiracji przedsiębiorców, którzy każdego dnia walczą o realizację swoich marzeń.
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”