Alibaba „rozgrzewa się” przed Festiwalem Sprzedaży 11 listopada wielkim koncertem w WiZink Center w Madrycie

Alibaba „rozgrzewa się” przed Festiwalem Sprzedaży 11 listopada wielkim koncertem w WiZink Center w Madrycie

Alibaba China International Holdings, grupa przemianowana na Alibaba International Digital Commerce Group po ogłoszonej w marcu restrukturyzacji modelu operacyjnego i zarządzania, rozpoczynają intensywne przygotowania do nowej edycji Międzynarodowego Festiwalu Zakupów Dyskontowych 11.11, którego obchody odbędą się w Hiszpanii zostanie przedłużony ze środy 8 do 18 listopada przyszłego roku. Kilka dni przedstawiających duże rabaty, które będą oferować konsumentom z różnych platform handlu internetowego Grupy Alibaba, w przypadku naszego kraju za pośrednictwem międzynarodowego rynku internetowego AliExpress, z którego zaprojektowano również szereg konkretnych aktywacji mających na celu rynek hiszpański, którego liderem będzie otwarcie pop-upu oraz organizacja dużego koncertu z Centrum WiZink w Madrycie.

Jako główna podstawa obchodów tego „festiwalu” zakupów dyskontowych, wschodnia wersja tradycyjnego „Czarnego Piątku” pochodzenia amerykańskiego, 11 listopada, czyli „jednego dnia”, pojawi się w nowej edycji na 2023 r. opartej na milionach produkty przecenione nawet o -50 procent, za które Alibaba będzie odpowiedzialna za marketing i oferowanie do sprzedaży za pośrednictwem rynku AliExpress. Platforma, jako główna nowość tegorocznej edycji festiwalu, zarówno w odniesieniu do Hiszpanii, jak i innych kluczowych europejskich rynków AliExpress, klienci popularnej platformy handlu internetowego będą mogli po raz pierwszy skorzystać ze znacznie bardziej elastycznego, szybkiego i dynamiczną usługę dostawy, z ustalonym terminem pięciu dni. Inicjatywa, która będzie możliwa dzięki nowej metodzie wysyłki transgranicznej wdrożonej przez AliExpress we wrześniu ubiegłego roku, we współpracy z platformą logistyczną Cainaio firmy Alibaba, z której mogą teraz korzystać konsumenci zarówno w Hiszpanii, jak i w innych krajach. Belgia. Nowa usługa gwarantująca dostawę zamówień w ciągu pięciu dni roboczych, dla wszystkich zamówień wydanych za pośrednictwem kanału AliExpress Choice i wysłanych z Chin z oznaczeniem „dostawa w ciągu 5 dni”, do której zostanie dodany także nowy program bezpłatnych zwrotów, który rynek został wprowadzony na rynki Hiszpanii, Francji, Niemiec, Włoch i Wielkiej Brytanii. Zaletą tego ostatniego jest umożliwienie bezpłatnego zwrotu towaru do każdego zamówienia złożonego w ciągu 15 dni, co będzie również odpowiedzialne za wypełnienie polityki bezpłatnej wysyłki dla wszystkich produktów objętych rabatami festiwalowymi 11.11 2023, które są uzyskiwane w Hiszpanii, ponieważ a także we Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Polsce i Holandii. .

Plakat promocyjny wydarzenia organizowanego przez AliExpress w Pałacu Sportu Wspólnoty Madrytu WiZink Center. Kredyty: AliExpress.

„Tegoroczny festiwal AliExpress 11.11 Global Shopping Festival będzie najbardziej ekscytujący w dotychczasowej historii” – broni Gary Topp, dyrektor handlowy AliExpress na Europę, w oświadczeniach przesłanych nam przez kierownictwo tej samej platformy handlu internetowego. Zgodnie z powyższym, w nowej edycji festiwalu zakupów ze zniżkami na rok 2023 „klienci skorzystają z wielu ulepszeń, takich jak bezpłatna wysyłka i zwroty, a także szybsze dostawy, oprócz zwykłych świetnych ofert i rabatów” od AliExpress .

Miliony artykułów z rabatami do -50 procent od 8 do 18 listopada

Łamiąc harmonogram nowej edycji tego wyjątkowego festiwalu konsumenckiego w 2023 r., po tym, co już powiedziano, jego obchody ostatecznie rozciągną się od środy 8 listopada do przyszłej soboty 18 listopada. Kilkudniowy szczyt osiągnie kolejnego dnia w sobotę 11 listopada, kiedy to po poprzednich dniach „rozgrzewki” obniżki na AliExpress zostaną uogólnione i rozszerzone o pełną gamę produktów festiwalowych. Część pozycji, które wprowadzi na popularny rynek, posiada tematyczne zestawienia produktów według pór roku, świąt, kultur i krajów, ułatwiające konsumentom proces zakupowy, sekcję „Super Deal”, dzięki której ponad 100 000 produktów będzie objętych rabatami od -20 do -50 procent, a dodatkowo zaoszczędź 4 € za każde 20 € wydane na AliExpress, aż do maksymalnie 16 € rabatu na zamówienie w strefie euro.

Zatem, jeśli chodzi o te ogólne informacje, dni rabatowe rozpoczną się o godzinie 09:00 w tę samą środę, 8 listopada, a pierwsze artykuły przecenione zostaną wypuszczone w okresie „rozgrzewki” do godziny 20:00:59 w następną sobotę , 11 listopada. . Data, w której oficjalnie rozpoczną się obchody festiwalu, z milionami produktów przecenionych aż do -50 procent, które od tego momentu będzie można kupić na AliExpress, do godziny 08:59 18 listopada przyszłego roku, kiedy to nowa wersja zaczyna się i kończy festiwal 11.11.

Koncert pop-up i makro z WiZink Center w Madrycie

Aby zachęcić do tych wszystkich uroczystości, AliExpress przygotował także szereg specjalnych inicjatyw dla Hiszpanii. Całość zalecanych przez nich aktywacji jest odpowiedzią na strategiczny charakter, jaki zajmuje nasz kraj w ramach platformy handlu online, która jest pozycjonowana jako jeden z pięciu głównych rynków światowych, co skrystalizuje się poprzez instalację fizycznego wyskakującego okienka sklepie oraz z okazji ważnego koncertu, obie inicjatywy na tle miasta Madryt.

W obu aspektach efemeryczny sklep AliExpress zostanie otwarty 11 i 12 listopada w madryckim Plaza de la Luna. Strona zlokalizowana w samym sercu hiszpańskiej stolicy, bardzo blisko Gran Vía w jej centralnej części, zdominowanej przez Plaza del Callao, która została zgodnie z tym wybrana przez platformę handlu internetowego do zainstalowania pop-upu, za pomocą którego będzie prezentować niektóre z najważniejszych atrakcji turystycznych. Charakterystyczne i unikalne przedmioty są dostępne w sprzedaży na rynku, który będzie transmitowany na żywo w sobotę, 11 listopada od 15:00 w sieciach społecznościowych AliExpress i prowadzony przez wpływowe osoby, takie jak Susie Caramello i Grayson, słynny współpracownik Spektakl Davida Broncano „Resistance”.

Wnętrze Pałacu Sportu Wspólnoty Madrytu WiZink Center. Źródło: Centrum WiZink.

Równolegle z zakończeniem obchodów festiwalowych, które odbędą się za pośrednictwem kanału internetowego, który również w stosownych przypadkach dociera do oficjalnego rozpoczęcia obchodów, w piątek 10 listopada AliExpress zorganizował duży koncert w centrum WiZink w Madrycie. Wydarzenie, na które bilety są już dostępne i w sprzedaży, z ceną ustaloną na 20 euro, na które AliExpress udostępni kod rabatowy o wartości 20 euro, do wykorzystania na swoim rynku w dniach od 11 do 18. Ci, którzy ukończą wydarzenie obchody tego święta 11.11. Zabawa, która okaże się dopiero pierwszą z wielu niespodzianek, loterii i prezentów, które będą rozdawane podczas całego wydarzenia, które będzie transmitowane na żywo z oficjalnej strony AliExpress i wokół którego zgromadzą się artyści z całego świata. Pokroju pop-rapowego duetu Funzo&Baby Loud, piosenkarza i autora tekstów Henry’ego Mendesa czy hiszpańskiej piosenkarki i autorki tekstów Pauli Sendejas, którzy wspólnie zapewnią ponad trzy godziny muzyki i rozrywki na scenach WiZink Center.

Może Ci się spodobać:

You May Also Like

About the Author: Vania Walton

"Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *