Amerykańska sieć poszukuje lokalnych produktów do sprzedaży w swoich sklepach. – Newslettery afiliacyjne

Sektor rękodzieła Guanajuato nadal pozycjonuje się na świecie dzięki jakości, różnorodności i kolorowi swoich produktów.

2021, bardzo ważna sieć handlowa w Stanach Zjednoczonych, która prowadzi ponad tysiąc sklepów, jest zainteresowana pozyskiwaniem rękodzieła wykonanego w Guanajuato.

Jorge Giudínez, dyrektor sektora rękodzieła, dekoracji i mebli w COFOCE, ujawnił więcej szczegółów na temat tej możliwości biznesowej dla rzemieślników, którzy chcieliby wziąć udział w apelu.

Szansa jest skierowana do firm (Stan Guanajuato), które produkują ceramikę typu Talavera, mogą być wyroby ogrodowe, doniczki, artykuły dekoracyjne i sztućce. Dla firm zajmujących się zastawą stołową wymagane są certyfikaty bezołowiowe, ważne przed Food and Drug Administration; Godinis zauważył, że certyfikacja nie jest konieczna w przypadku artykułów dekoracyjnych.

Zaproszenie to skierowane jest również do firm produkujących wyroby ceramiczne na zimno, takie jak wazony, doniczki itp.

Odbędą się szkolenia dla rzemieślników

Dyrektor Sektora Rękodzieła, Dekoracji i Mebli w COFOCE podkreślił, że fabryki mogą być bezpośrednimi lub pośrednimi eksporterami i/lub wytwarzać towary wysokiej jakości na eksport, aby wziąć w nich udział.

W przypadku tego konkretnego projektu każdy z rzemieślników otrzyma szkolenie od COFOCE oraz instrukcje od kupującego dotyczące rodzaju produktu, którego potrzebuje.

„Zainteresowane firmy zostaną poinformowane, jak działać; po wybraniu przez kupującego zostaną poinformowane o tym, jak działać, pakować, logistyka i inne dokumenty potrzebne do przeprowadzenia operacji eksportowych”.

Za całkowicie bezpłatne ćwiczenia rzemieślnicy będą otrzymywać wizyty domowe, rozmowy wideo i telefony.

Przewidywany okres przygotowań potrwa od czerwca do września br.; Po szkoleniu można otrzymać zamówienia zakupu na dostawy tej firmy w I kwartale 2022 roku.

„Zaletą, jaką mają rzemieślnicy przystępując do tych projektów, jest możliwość poszerzenia zakresu swojej działalności, podnosząc ją do poziomu międzynarodowej konkurencji i oczywiście wzrostu gospodarczego i społecznego” – powiedział Jorge Godínez.

Jest to wyjątkowa okazja dla rzemieślników w Guanajuato, dlatego ważne jest, aby rzemieślnicy otrzymali niezbędne przygotowanie, które przeniesie ich na wyższy poziom, gdzie innowacyjność, zróżnicowanie i jakość odróżniają ich od reszty.

“Eksport jest czynnikiem decydującym o rozwoju firmy, więc masz możliwość nie tylko polegać na rynku krajowym. Mamy do czynienia z zapotrzebowaniem na produkty, które są wytwarzane tutaj w naszym stanie i jaki produkt jest wytwarzany jest pozycjonowany gust konsumenta, więc powinniśmy wykorzystać okazję i mieć czas na przygotowanie się i czerpanie korzyści z handlu międzynarodowego – podsumował.

szczegółowo

Amerykańska sieć supermarketów (ponad 1000 sklepów) poszukuje wszelkiego rodzaju produktów wykonanych z: Talavera i Cold Ceramics.

Jeśli jesteś zainteresowany, możesz przesłać swoje dane (nazwa, firma, gmina, rodzaj produkowanego produktu, numer telefonu) na adres e-mail: [email protected]

Rzemiosło Guanajuato według liczb

Według szacunków Koordynator rozwoju handlu zagranicznego kraju z informacjami od Generalna Administracja Celna SAT, wł. 2019 Eksport Guanajuato odnotowany wcześniej w sektorze rękodzieła 12 MDD, W tym samym czasie 2020 Sprzedaż dokonana przez 12,8 MDD, który reprezentuje a 7% rocznej zmienności.

W 2020 roku byli 14 gminy eksporterzy:

– Dolores Hidalgo

-Silaw

– San Miguel de Allende

Stolica Guanajuato

-Lew

-arabuato

San Jose Iturbide

-Benjamo

San Francisco del Rincon

– Purisima del Rincon

– chodzę świetnie

-Cortezar

-Celaja

-Vilagran

Dolores Hidalgo Gmina miała największy udział w eksporcie (71%).

Jeśli chodzi o miejsca, dotrzeć do rękodzieła Guanajuato 20 krajów Wśród nich są Stany Zjednoczone, Niemcy, Kanada, Kolumbia, Australia, Francja, Polska, Chiny, Wielka Brytania, Panama i Nikaragua.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *