IssexEA we współpracy z Hiszpańskim Biurem Ekonomiczno-Handlowym w Polsce organizuje seminarium internetowe w najbliższy czwartek, 18 czerwca, aby zaprezentować możliwości biznesowe, jakie sektor inteligentnego i zrównoważonego oświetlenia w Polsce oferuje hiszpańskim firmom.
Będzie przekazywać bezpośrednie informacje od Zarządu Oświetlenia Urzędu m.st. Warszawy, który przedstawi program modernizacji i modernizacji miejskiej sieci oświetleniowej na lata 2021-2022 oraz projekty kontraktowe na dostawy oświetlenia LED i znaki dostępu dla pieszych.
Rejestracji można dokonać pod poniższym linkiem:
Rynek oświetlenia miejskiego w Polsce
ICEX opublikował niedawno badanie rynkowe „Rynek oświetlenia miejskiego w Polsce”. Analizuje dostęp do rynku, perspektywy i możliwości dla tego sektora; Gromadzi również informacje praktyczne i inne interesujące dane.
Wśród szczegółowo omówionych w opracowaniu zagadnień znajdują się m.in.:
- Polska to duży rynek oświetlenia miejskiego, gminy w kraju posiadają około 3,3 miliona punktów oświetleniowych, z czego większość (około 90%) to technologie mniej wydajne lub wymagające większej konserwacji niż najnowsze diody LED spotykane w Polsce. rynek.
- Jeśli chodzi o główne przeszkody stojące przed projektami modernizacji oświetlenia miejskiego w Polsce, należy wymienić złożoność i długoterminowy charakter tych przeszkód, brak środków w gminach oraz złożoną strukturę własnościową infrastruktury oświetleniowej.
- Główne grupy energetyczne w Polsce (PGE, TAURON, ENEA i ENERGA), które dystrybuują rynek regionalnie, utworzyły wyspecjalizowane spółki oświetleniowe i zawarły sojusze z dostawcami lamp w celu świadczenia usług modernizacyjnych i serwisowych, a tym samym wykorzystania swoich przewag konkurencyjnych.
- Głównymi dostawcami lamp miejskich są międzynarodowe firmy z siedzibą w Polsce, takie jak Schrader i Philips. W sektorze utrzymania ruchu konkurują firmy usługowe specjalizujące się w zarządzaniu infrastrukturą. I
- Hiszpańskie firmy chcące zaistnieć na polskim rynku muszą liczyć się z precyzją, z jaką działają Polacy i dosłownością interpretacji umów. Firma musi zarządzać ryzykiem już na etapie ofertowania i spełniać wszystkie oficjalne wymogi. Ponadto wdrożenie lokalne jest niezbędne dla realizacji projektu.
Badanie rynku można pobrać pod następującym linkiem:
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”