Andalucía Trade rozszerza swoje usługi internacjonalizacji na 70 rynków w 2023 roku

Andalucía Trade rozszerza swoje usługi internacjonalizacji na 70 rynków w 2023 roku

Sewilla, 14 sierpnia (Europe Press) –

W ramach celu, jakim jest kontynuacja obecności na rynkach międzynarodowych w celu dywersyfikacji sprzedaży firm andaluzyjskich w kierunku nowych miejsc na świecie, Andalucía Trade rozszerzyła swoje usługi internacjonalizacji do 70 krajów do 2023 r., osiągając w ten sposób rekordowy zasięg geograficzny dla każdej zagranicznej sieci .

Według komunikatu prasowego, w ten sposób Australia, Egipt, Urugwaj, Argentyna, Paragwaj, Szwecja, Norwegia, Finlandia i Dania, które są znaczącymi światowymi regionami wzrostu, stały się w tym roku częścią rynków, na których firmy ze społeczności mogą otrzymać bezpośrednie rady na ziemi.

Od 2019 r. za pośrednictwem tych miejsc zarząd zintegrował łącznie 22 nowe kraje ze swoją siecią offshore w celu stworzenia dużej mapy możliwości biznesowych, które zapewniają zróżnicowaną wartość usług agencji i promują wzrost bazy eksportowej agencji. Wspólnota.

Wszystko to w celu wzmocnienia andaluzyjskiego sektora zagranicznego i dalszego zwiększania jego znaczenia w PKB społeczeństwa. Najnowsze dane z minionego roku 2022 wskazują na rekordową wagę eksportu w PKB Andaluzji na poziomie 22,6%; Pokonując po raz pierwszy w historii barierę 22%, wzrost o 2,3 punktu względem poprzedniego rekordu z 2021 roku (20,3%) oraz wzrost o 4,2 punktu od 2019 roku (18,4%).

Firmy, które są mocno zaangażowane na rynku zagranicznym, zmniejszają ryzyko, są silniejsze i bardziej konkurencyjne oraz generują wysokiej jakości miejsca pracy. Z tego powodu Andalucía Trade oferuje swoje usługi firmom andaluzyjskim w wielu krajach, stosując innowacyjne podejście geograficzne, które łączy wyraźne zaangażowanie w transformację cyfrową i wykorzystanie dużych zbiorów danych.

W ten sposób rocznie ponad 2500 andaluzyjskich MŚP korzysta z usług tej sieci poprzez różne programy, takie jak indywidualne projekty doradcze i programy handlowe z potencjalnymi klientami; i działania promocyjne, takie jak wystawy i misje; Wszystko to z osobistym wsparciem i ekspercką znajomością rynku.

Z drugiej strony ta ekspansja sieci zagranicznej rozwijana była według ścisłych kryteriów efektywności, tak że poszerzała sfery wpływów niektórych już funkcjonujących struktur. Ta racjonalizacja kryteriów wydatków pozwoliła już Andaluzji być pierwszym społeczeństwem, które ulokowało część swoich siedzib w biurach gospodarczych i handlowych ambasad hiszpańskich na różnych rynkach afrykańskich.

Sieć zagraniczna: 70 rynków w 42 biurach

I tak, z dziewięcioma nowymi firmami z Australii, Egiptu, Urugwaju, Argentyny, Paragwaju, Szwecji, Norwegii, Finlandii i Danii w 2023 roku, Andalucía Trade Foreign Network świadczy usługi na maksymalnie 70 rynkach za pośrednictwem 42 biur.

Na kontynencie europejskim Andalucía Trade ma dziesięć biur obejmujących do 22 rynków. W tym obszarze geograficznym istnieje silne zaangażowanie w kraje skandynawskie, które dołączyły do ​​sieci w tym roku 2023. Kraje, które mają usługi ekspertów w tej dziedzinie, to Niemcy; Belgia; Luksemburg; Holandia; Francja; Włochy; Polska; Zjednoczone Królestwo; Irlandia; Portugalia; Republika Czeska; Austria ; Słowacja; Słowenia. Węgry; Rumunia; Szwajcarski; Turecki. Szwecja; Norwegia; Finlandia i Dania.

Azja i Oceania: 24 kraje

W Azji agencja posiada dwanaście biur obejmujących aż 24 rynki. Podobnie usługa jest oferowana w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Bahrajnie, Kuwejcie, Omanie, Katarze i Japonii. Ponadto firmy andaluzyjskie korzystają ze wsparcia terenowego w Chinach; Australia ; Królestwo Arabii Saudyjskiej; Korea Południowa; filipiński; Indie; Indonezja; Malezja ; Singapur ; Iranu; kazachstan; Azerbejdżan; Gruzja; Kirgistan. Tadżykistan. Turkmenia. Uzbekistan; Wietnam i Tajlandia.

W Ameryce Andalucía Trade ma jedenaście biur obejmujących łącznie 14 rynków. W Brazylii wspierane są przedsiębiorstwa społeczne; Kanada; Meksyk; USA (Los Angeles, Miami, Nowy Jork); Urugwaj. Paragwaj. Argentyna; Papryczka chili; Kolumbia; Panama; Kostaryka; Republika Dominikany; Peru i Ekwador. Wreszcie firmy andaluzyjskie mogą uzyskać dostęp do możliwości biznesowych w Afryce w Maroku; Egipt; Angola; Algieria; Wybrzeże Kości Słoniowej; Ghana: Kenia; Nigeria; Senegal i RPA.

Wykonywanie tych usług będzie współfinansowane przez Unię Europejską za pośrednictwem PO Feder de Andalucía 2014-2020, z wkładem wspólnotowym w wysokości 80%, lub innego programu europejskiego, który może współfinansować to działanie.

Australia: Możliwości 2023

Australia jest największym krajem w Oceanii i ma 25 milionów potencjalnych konsumentów, których wyróżnia anglosaski gust i wysoki dochód na mieszkańca, dlatego wyłania się jako jeden z rynków, na których wymagana jest struktura biznesowa Andaluzji, aby umocnić swoją obecność.

Ponadto, ze względu na swoje korzystne położenie na dalekim południu, Australia jest jedną z największych gospodarek w regionie Azji i Pacyfiku, po Japonii, Chinach i Korei Południowej; Ale kraj zachowuje całkowicie zachodnie tradycje handlowe, z bardzo stabilnym systemem politycznym i sądowniczym, co ułatwia nawiązywanie stosunków handlowych o niskim ryzyku.

Andalucía Trede donosi, że australijska gospodarka rynkowa jest silnie skoncentrowana w sektorach górnictwa, rolnictwa, hodowli, usług finansowych, edukacji i turystyki.

Przedsiębiorstwa wspólnotowe zdobyły na przestrzeni lat ważne miejsce w Ameryce Łacińskiej w kluczowych sektorach, takich jak infrastruktura, energia odnawialna, rolno-spożywczy, przemysł pomocniczy dla rolnictwa, górnictwo czy technologie informacyjno-komunikacyjne, w obszarach, w których Andaluzja przoduje lokalnie lub na arenie międzynarodowej. Ponadto pojawiają się nowe możliwości w zakresie zrównoważonego rozwoju, gospodarki o obiegu zamkniętym, sektora usług, cyfryzacji i transformacji energetycznej.

Egipt: infrastruktura i usługi turystyczne

Według danych Andalucía Trade Egipt jest najbardziej zaludnionym krajem arabskim i trzecią co do wielkości gospodarką w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej, a także w Afryce. Z obszarem dwukrotnie większym od Hiszpanii, jest jednym z nielicznych krajów, których PKB wzrósł podczas kryzysu Covid-19 i według Banku Światowego oczekuje się, że będzie to nadal rosło na poziomie około 4% rocznie w 2023 i 2024 r. .

Egipt cieszy się stabilnością polityczną i bezpiecznym klimatem biznesowym, a także promuje ambitny plan megaprojektów, dużych inwestycji w infrastrukturę i rozwój turystyki, związanych z zainteresowaniem, jakie budzi dziedzictwo historyczne i artystyczne kraju na całym świecie. Jest to zatem ważny i rozwijający się rynek, w szczególności trochę hiszpański i andaluzyjski, z miejscem na wzrost eksportu ze Wspólnoty.

Europa Północna: Szwecja, Norwegia, Finlandia i Dania

Kraje skandynawskie, region obejmujący Norwegię, Szwecję, Finlandię i Danię, stanowią stabilny i rozwijający się obszar rynkowy, który ze względu na swoją siłę nabywczą, przewagę geograficzną i koszty stwarza wiele możliwości dla andaluzyjskich firm. Outsourcing działań związanych z nowymi technologiami, usługami i turystyką.

W szczególności Szwecja, która jest główną potęgą gospodarczą w regionie, jest krajem niewielkich rozmiarów, ale jej ludność ma wysoką siłę nabywczą i większą skłonność do wydawania pieniędzy niż reszta Europy. Jak donosi Andalucía Trade, andaluzyjskie firmy mają szanse w czystych technologiach, ICT, biotechnologii, infrastrukturze, a także w sektorze rolno-spożywczym.

Wreszcie Finlandia oferuje możliwości rozwoju w takich obszarach jak biogospodarka, czyste i inteligentne technologie, zdrowie i dobre samopoczucie, technologie informacyjno-komunikacyjne, cyfryzacja, a także podróże i turystyka.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *