Andaluzja będzie „Strefą Gościa” na Fruit Attraction 2022, nowej inicjatywie w tej edycji wystawy

Andaluzja będzie „Strefą Gościa” na Fruit Attraction 2022, nowej inicjatywie w tej edycji wystawy

Andaluzja będzie „Strefą Gości” na Fruit Attraction 2022inicjatywa rozpoczynająca się w tym roku i będzie kontynuowana w kolejnych edycjach, mając na celu: Promuj wizję różnych wspólnot autonomicznych, a przede wszystkim demonstruj różnorodność hiszpańskiej produkcji. 14. edycja Fruit Attraction, organizowanej przez IFEMA Madrid i FEPEX, odbędzie się w dniach 4-6 października w halach 3,4,5,6,7,8,9 i 10.

Numer strefy gościa określa szeroki zakres wspólnej pracy w obszarach Promocja i komunikacja Ważniejszą od tego wielkiego wydarzenia dla branży owocowo-warzywnej stała się Owocowa Atrakcja. Dzięki temu Andaluzyjska Rada Wojskowa opracuje w tym wydaniu wspaniały artykułRotacja i strategiczna wizja awansu cały świat z bogactwem ogrodniczym we wszystkich jego prowincjach i wyjątkową jakością produkcji.

Współpraca „Strefa Gościa” przyczynia się również do nawiązania ścisłego związku z Fruit Attraction, co pozwoli tej społeczności, poprzez długi i jednolity udział w targach, czerpać korzyści z targów i generować większe zyski. Ogromny potencjał promocyjny wydarzenia skierowanego na światBędzie to część wielkiego widowiska, które będzie pokazywane przez trzy dni i pod symbolicznym hasłem „Proud to be the sexiest fruit” z Madrytu z okazji jego obchodów.

Wszystko to w bardzo specjalnym wydaniu Podobne dane dotyczące zaangażowania spodziewane są w 2019 roku.

Udział narodowy nadal stanowi większość atrakcja owocowa, z prawie wszystkimi autonomicznymi wspólnotami produkującymi owoce i warzywa w Hiszpanii. Potwierdza to zaufanie sektora do Fruit Attraction, którego sukces polega głównie na: Duże zainteresowanie hiszpańskiego rynku warzywno-owocowego Do marketingu międzynarodowego, szczególnie w ważnym miesiącu na planowanie kampanii.

Ze swojej strony, międzynarodowy udział 52 krajów rośnie z roku na rok, skutecznie podkreślając atrakcyjność owoców jako ważnego wydarzenia biznesowego dla globalnej produkcji, marketingu i dystrybucji. O silne uczestnictwo europejskie, takie jak Francja; Włochy; Holandia; Zjednoczone Królestwo; Belgia; Portugalia; Polska lub Niemcy, dodaje wpis dla zagregowanych wpisów dla Serbii i Albanii oraz innych krajów, takich jak Kolumbia; Zjednoczone państwo; Korea; Peru; Papryczka chili; Republika Południowej Afryki lub Indie oraz zwiększona obecność w Afryce, zwłaszcza z Kenii, Gwinei i Wybrzeża Kości Słoniowej.

Bezkonkurencyjny kontekst dla goszczenia gwiezdnej obecności Junta de Andalucía jako „Guest Region Fruit Attraction 2022”, społeczności, która już istnieje Globalne odniesienie do owoców i warzywW ten sposób rysuje wyjątkowy scenariusz, który otwiera nowe horyzonty dla ekspansji i możliwości zatrudnienia na innych rynkach.

Według danych Urzędu Celnego i Specjalnych Podatków, przetworzonych przez FEPEX, Andaluzja pozostała głównym eksporterem w Hiszpanii w 2021 r., z 4,5 mln ton, co stanowi wzrost o 1% w stosunku do poprzedniego roku, o wartości 6052 mln euro. %). W pierwszym kwartale 2022 r. region odnotował 1,7 mln ton, co oznacza spadek o 3% w porównaniu z pierwszym kwartałem 2021 r. o wartości 3 144 mln euro (+12%).

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *