Po tym, jak stała się najczęściej słuchaną piosenką na świecie, odniosła sukces pakowaćbrazylijska piosenkarka Anita to jest również, Najczęściej oglądany film na YouTube, z ponad 140 milionami wyświetleń, Platforma poinformowała we wtorek.
Historia Anity, bohaterki Larissy de Macedo Machado
Znak został osiągnięty w zeszły czwartek, W przeddzień historycznego występu brazylijskiej królowej popu na słynnym festiwalu Coachella, Co przywróciło 2022 rok po dwóch latach przerwy, aby zaoferować większość swojej łacińskiej wersji, YouTube wyjaśnił w opublikowanym dzisiaj oświadczeniu.
„W przeddzień swojego długo oczekiwanego występu na Coachelli Anitta podbiła to bardzo ważne osiągnięcie. Teledysk ma ponad 140 milionów wyświetleń i jest to już fenomen, który objął cały świat” W notatce zwrócił uwagę na dyrektora YouTube Music Associations for Latin America, Waltera Vinicio.
Sieć społecznościowa dodała, że wideo „Wciąż rośnie na podium przez ponad siedem tygodni”.
Piosenkarzowi po raz kolejny udało się upiec ogromny tłum na festiwalu w Kalifornii wybuchowym występem pakować W jego programie w zeszły piątek, który również odniósł sukces, ponieważ był transmitowany na żywo na całym świecie.
Według YouTube, Anitta zajęła pierwsze miejsce po obejrzeniu teledysku 17,7 miliona razy między 8 a 14 kwietnia, przewyższając K-popową grupę Bigbang, brytyjski Harry Styles i indyjskiego Yazina Nizara.
29-letni Brazylijczyk znalazł się niedawno na szczycie listy najczęściej słuchanych utworów na Spotify na całym świecie, również z pakowaćlatynoska kompozycja gatunku miejskiego nagrana w języku hiszpańskim, która ma już ponad 6,4 miliona wyświetleń na platformie muzycznej.
Tydzień temu Anita została wypuszczona Wersje mnieJest to jego piąty album studyjny i jak dotąd najbardziej międzynarodowy występ, kojarzący się z takimi muzykami jak brytyjski Afro B, amerykański Khaled czy raperami Ty Dolla$Engine i Cardi B.
Album szybko się rozprzestrzenił i znalazł się w tym tygodniu w pierwszej dziesiątce w wielu krajach na całym świecie, takich jak Brazylia, Portugalia, Polska, Meksyk, Peru i inne.
Brazylijska gwiazda świętowała na swoich portalach społecznościowych zbiór owoców w ostatnich dniach.
„Co za tydzień! Idź posłuchać mojego nowego albumu, żeby się we mnie zakochać, bo potrzebuję uwagi.” Żartował w poście na Instagramie. (I)
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”