Astara spodziewa się 38% wzrostu sprzedaży do końca 2022 r. o 5500 mln euro | comp

Bergé Auto, jeden z największych hiszpańskich dealerów samochodowych, sprzedający w swojej historii ponad 3 miliony pojazdów, zmienił nazwę (przemianowany na Astarę) i zakończył sześcioletnią transformację w firmę zajmującą się dystrybucją pojazdów, która będzie teraz koncentrować się również na nowej mobilności i łączności usługi samochodowe. W zupełnie nowym programie Jorge Navia, dyrektor generalny AstaraEkspansja międzynarodowa firmy (w tym roku zostanie zamknięta z obecnością w 17 krajach) i wejście w nowy biznes ma zwiększyć rachunki firmy. „Przejdziemy od zamknięcia 2021 z wolumenem sprzedaży 4 000 milionów do 5 500 milionów w 2022, co stanowi wzrost o 37,5% i prawie podwoi wielkość sprzedaży w 2019 roku. W tym roku będziemy mieli sprzedaż do 200 000 pojazdów i spodziewamy się osiągnąć do 225 000 w 2022 roku” – zauważył w zupełnie nowej prezentacji.

Firma, która tradycyjnie otrzymuje dwie trzecie swojej sprzedaży z Ameryki Łacińskiej, tego oczekuje Niedawne wejście na nowe rynki europejskie, takie jak Finlandia, Polska, Szwajcaria, Belgia, Holandia, Szwecja czy Austria, spowoduje zmianę rozkładu sprzedaży firmy do 2023 roku. W ten sposób rynek europejski będzie stanowić 45% wolumenu sprzedaży, Ameryka Łacińska (obecna w Chile, Peru, Argentynie i Kolumbii) kolejne 45%, a pozostałe 10% będzie pochodzić z nowych rynków, takich jak Filipiny, gdzie Just wszedł na sprzedaż.

„Nie zrezygnujemy z dystrybucji pojazdów, ale zrobimy to w ramach nowego ekosystemu, w którym zaoferujemy klientom bezpośrednie i cyfrowe usługi oraz możliwości subskrypcji dla firm i osób fizycznych w celu dywersyfikacji w porównaniu z modelem własności i usługami powiązanymi” – podkreślił Navea. Te nowe firmy obejmują aktualizację platformy Trive, na której użytkownicy mogą zobaczyć wybrany samochód lub motocykl, wybrać go, sfinansować i poczekać w domu, lub platformę Fleet, na której firmy mogą zarejestrować się w celu uzyskania niezbędnych usług.

Eksport technologii osiągnie w 2025 roku

etapów. Po pierwszej fazie ekspansji międzynarodowej, która w 2023 r. dotrze do 23 krajów, Astara zmierzy się w 2025 r. z drugą fazą eksportu swoich platform technologicznych. Prezes oczekiwał, że wędrówkaPlatforma zarządzania pojazdami nowymi, używanymi i wynajmowanymi; FlotaCardive, platforma subskrypcji pojazdów dla osób fizycznych, z pewnością będzie dostępna w sześciu krajach do tej daty. Szacuje się również, że BotOn, który jest przeznaczony dla podłączonego pojazdu, będzie w pełni operacyjny od 2025 roku.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *