Astic broni sektora, powołując się na jego wysiłki na rzecz zmniejszenia emisji do środowiska

Sektor transportowy od wielu lat szanuje przesłanie redukcji gazów cieplarnianych.

W połączeniu z Światowy Dzień Ziemi, która odbyła się dziś w sobotę 4 czerwca, Międzynarodowy Związek Transportu Drogowego, stek Wydał oświadczenie w obronie transportu i próbie naprawy wizerunku silnie przestępczego sektora.

ASTIC wskazuje, że przewożenie ciężkich towarów przez Drogi odpowiadają tylko za 4,5% emisji Całkowite gazy cieplarniane (GHG) pochodzące z działalności człowieka w Unii Europejskiej. Z tego powodu stowarzyszenie postanowiło przeanalizować podejmowane działania mające na celu zmniejszenie wpływu na środowisko kluczowego sektora gospodarki światowej.

Według stowarzyszenia od ponad dekady transport drogowy jest profesjonalistą Wdrożenie niektórych przekształceń w zarządzaniu przedsiębiorstwem i logistyce Zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych, do których zalicza się m.in. dwutlenek węgla (CO2), który stanowi 80%, podtlenek azotu (N2O), metan (CH4) czy ozon (O3). Niektórzy inwestują w bardziej energooszczędne samochody; Szkol swoich kierowców w zakresie ekonomicznej jazdy lub zaangażowania w zaawansowane technologie, aby usprawnić planowanie tras, aby skrócić czas bezczynności i bezczynności.

„Wszystkie te działania sprawiły, że nowe samochody, które firmy transportowe włączają do swoich flot” Zmniejszenie emisji CO2 w ciągu ostatnich 10 lat o ponad 20 procent na wyprodukowaną tonokilometr” – wyjaśnił Ramon Valdivia, dyrektor generalny ASTIC.

W Hiszpanii, 95% przepływu towarów lądowych odbywa się drogą lądową Odpowiada za nieco ponad 100 000 firm obsługujących około 360 000 pojazdów, w porównaniu do 75% zarejestrowanych średnio w Unii Europejskiej. Sektor ten wytwarza prawie 5% hiszpańskiego PKB i zatrudnia ponad milion pracowników (ponad 520 000 pracowników bezpośrednich). Hiszpania jest Drugi kraj w Unii Europejskiej realizujący najwięcej międzynarodowych przewozów towarowych Gruntami z udziałem w rynku wynoszącym 16%, ustępując jedynie Polsce.

„The strategiczna rola Sektor stał się bardziej widoczny podczas pandemii, kiedy nasi przewoźnicy kontynuowali działalność, narażając ich zdrowie, dostarczając żywność, lekarstwa i inne niezbędne towary w najtrudniejszych okresach odosobnienia; Valdivia pamięta, że ​​to samo dzieje się teraz.

stek, wraz z partnerami strategicznymi, takimi jak Międzynarodowa Unia Transportu Drogowego, IRU, właśnie ogłosili Zielona Karta który wyznacza jasny plan działania dla sektora w celu zmniejszenia emisji dwutlenku węgla o co najmniej 3000 milionów ton rocznie”, podkreśla dyrektor Międzynarodowej Hiszpańskiej Federacji Pracodawców Transportu Drogowego.

W 2018 roku Komisja Europejska rozpoczęła prace nad pierwszym rozporządzeniem w sprawie emisji CO2 dla pojazdów ciężkich: W 2025 r. średni absolutorium nowych ciężarówek musi być 15% mniej To w 2019 roku i do 2030 Co najmniej docelowa redukcja 30% w porównaniu do 2019 roku.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *