B54 i KS Sauces dołączyły do ​​Pucharu Świata z wielkimi nagrodami

Sieć hamburgerów Burger54 i Salsas Kansas zaprasza wszystkich fanów reprezentacji Argentyny i sportu w ogóle na spotkanie z meczami Mistrzostw Świata, które będą transmitowane na ekranach w normalnym przedziale czasowym ich siedziby.

Obie marki dołączyły do ​​szaleństwa podczas Mistrzostw Świata, aby uczcić Katar 2022, mistrzostwa świata w piłce nożnej, które gromadzą miliony fanów. Od poniedziałku 7 listopada do 21 listopada klienci konsumujący w jego oddziałach będą mogli wziąć udział w loterii o wspaniałe nagrody: oficjalną koszulkę Argentyny, oficjalną piłkę Mistrzostw Świata, saszetki z sosami oraz zamówienia o wartości 5 tys. pesos.

Ci, którzy kupią dowolny sos KS w różnych punktach sprzedaży lub online, będą mieli podwójną szansę na udział, wpisując QR. Wyłoni się 5 zwycięzców, a losowanie odbędzie się w poniedziałek 22 listopada.

Ponieważ nie byłoby tak samo bez dzielenia tej pasji, Burger54 dodał do swoich propozycji dwie nowe idealne kombinacje, którymi można się cieszyć w każdym meczu, dzięki czemu doświadczenie i spotkanie są jeszcze lepsze:

Picada dla dwojga: 1 porcja skrzydełek z kurczaka, 1 strona frytek + 2 napoje gazowane do wyboru.

Picada dla 4 osób: porcja skrzydełek z kurczaka, smażony kurczak, krążki cebulowe, frytki boczne + 4 napoje bezalkoholowe do wyboru.

Hamburgery i kanapki Burger54 są przygotowywane w każdym miejscu i gotowane w momencie składania zamówienia, dzięki czemu zachowują niezrównaną jakość i smak. Jest preferowany przez swoich lojalnych klientów ze względu na świeże, naturalne produkty, które oferują, w tym opcje salonowe i wegańskie, o smaku unikalnym na rynku.

Sieć ma cztery sklepy, dwa w CABA (Recoleta i Villa Devoto) i jeden w Martínez (San

Isidro) i resztę w Nordelcie (Tigre), która zostanie specjalnie udekorowana w barwach reprezentacji Argentyny. Są otwarte od 10:00 do 23:00, więc w zasadzie będą mogli oglądać mecze z Meksykiem (sobota 26 o 16:00 oraz z Polską (30 środa o 16:00).

B54 o narodowym rodowodzie należy do rodzinnej grupy Gourmet Bistro, zajmującej się gastronomią od 1999 roku. To sieć hamburgerów, która naśladuje domowe ciepło i smak domowej kuchni w miejscu spotkań dla rodzin i przyjaciół.

Ideą, która dała początek projektowi, była potrzeba wymyślenia hamburgera na nowo, dlatego jego głównym celem jest oferowanie bogatego i obfitego jedzenia z wysokiej jakości produktów.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.