Brazylijczyk Lazaro Ramos otwiera 45. festiwal w Huelvie „środkiem tymczasowym”

Kino amerykańskie IBERO

Huelva, 12 listopada (EFE). – Brazylijski film „Miara tymczasowa” reżysera Lazaro Ramosa otworzył dziś wieczorem oficjalną sekcję 47. Ibero-American Huelva Film Festival, powracając z filmem po zdobyciu Srebrnej Nagrody. Najlepszy aktor w 2002 roku za rolę w filmie „Madame Sat” w reżyserii Karima Ainouza, który wygrał w tym roku na tym festiwalu.

Po swoim filmowym triumfie 19 lat temu Ramos pojawił się ponownie w Huelvie, tym razem jako reżyser, choć pełna praca filmowa uniemożliwiła mu podróż do Huelvy nie tylko na festiwalową premierę, ale i na festiwalową premierę. Udział w premierze filmu w Europie.

W „Tymczasowej akcji” przedstawia dystopię i niedaleką przyszłość w Brazylii, z autorytarnym rządem, który nakazuje wszystkim obywatelom pochodzenia afrykańskiego udać się do Afryki, wywołując chaos, protesty i tajny ruch oporu, który zainspiruje cały naród.

Oglądany w wielkim teatrze, którego kulminacją była ceremonia otwarcia, film wyznacza nowy krok w karierze brazylijskiego aktora, prezentera telewizyjnego, reżysera, pisarza i aktora dubbingującego, który rozpoczął karierę jako aktor z zespołem. Flock of Olodum Theatre w Salwadorze, najbardziej znany z roli João Francisco dos Santos w Madame Satã.

Lazaro Ramos jest wielką postacią w Brazylii z wielu powodów, w tym z mianowania ambasadora UNICEF w 2009 roku, kiedy The Times umieścił go na liście 100 najbardziej wpływowych i rozpoznawalnych Brazylijczyków w jego kraju.

Oprócz „Akcji Tymczasowej” oficjalna sekcja 47. Festiwalu Huelva składa się z „Czerwonej Gwiazdy” Gabriela Lichtmanna (Argentyna, 2021); „Kill the Beast” Agustiny San Martín (Argentyna, Brazylia, Chile, 2021); „Syn królów”, Alexis Gambis (Meksyk, USA, 2020); „Panto Mama” Ivana Herrery (Dominikana, 2021); „Gdzie słońce pali/zachodzi” Michela Franco (Meksyk, Francja, Szwecja, 2021) lub „La Civile” Teodory Mihai (Meksyk, Belgia, Rumunia, 2001).

Uzupełniają listę „Bandido”, autorstwa Luciano Juncos (Argentyna, Hiszpania, 2021) -; „Discherto Special”, Ali Moritiba (Brazylia, 2021); „El pa (de) ciente” Constanzy Fernandez (Chile, 2021); „El Otro Tom” Rodrigo Bla i Laury Santolo (Meksyk, USA, 2020); „Dziura w płocie” Joaquína del Paso (Meksyk, Polska, 2021) oraz „9”, autorstwa Martina Barnecchii i Nicolasa Branca (Urugwaj, Argentyna, 2021). EFE

You May Also Like

About the Author: Vania Walton

"Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *