CAF dąży do osiągnięcia rentownych poziomów wzrostu przed pandemią przez EFE

© Reutera. CAF ma na celu osiągnięcie rentownych poziomów wzrostu przed pandemią

San Sebastian, 6 czerwca (.). – Konstrukcje i asystent kolejowy (MC 🙂 aspiruje, “z niezbędnymi zastrzeżeniami” do rozwoju COVID-19, do przywrócenia “dochodowych poziomów wzrostu sprzed pandemii”, oczekiwania poparte “silnymi powodami”.

„Perspektywy ożywienia w sektorach kolei i mobilności miejskiej” oraz „stanowcze zaangażowanie władz w zrównoważoną mobilność” to tylko niektóre z powodów optymizmu Basków.

Podczas walnego zgromadzenia akcjonariuszy spółki prezes CAF Andrés Arizkorreta opowiedział o znanych już wynikach za rok 2020, w którym spółka wypracowała zysk netto w wysokości 10 mln euro, o 60% niższy od poprzedniego. Jeden.

„Byliśmy w stanie zamknąć rok na plusie, mając pod kontrolą wskaźniki finansowe” – podkreślił Arizcorreta.

Powiedział, że CAF stoi w obliczu „stopniowego powrotu do normalności” dzięki „ulepszonej propozycji wartości i silnej regulacji”, którą grupa „wbudowuje” w pojazdy, usługi, Solaris (OTC 🙂 – polskie spółki zależne – oraz zintegrowane rozwiązania i systemy, jak a także w trzech „przekrojowych” kierunkach: „Ludzie, Technologia i Strategia oraz Ekonomia Finansowa.

Podkreślił, że „strategiczne linie”, nad którymi pracują, pozwoliły im osiągnąć „ważne kamienie milowe z punktu widzenia wejścia na nowe rynki, rozwoju biznesu i zwiększenia efektywności”, w świetle przyszłych „perspektyw rynkowych”. są „korzystne”.

Powiedział, że Europejski Plan Odbudowy i Europejski Zielony Ład „traktują transport jako priorytet”, ponieważ „zmobilizują znaczną kwotę pieniędzy na bardziej zrównoważony transport, zarówno w miastach, jak i poza nimi”.

„Pomimo tego, że dzisiaj wciąż czekamy na poznanie dokładnej formy wykorzystania tych funduszy, Grupa CAF przedłożyła departamentom zestaw propozycji, które mają przyczynić się do odbudowy, transformacji i odporności w ramach przyszłego systemu mobilności ekonomicznej” On zadeklarował.

Odnosząc się do wykorzystania funduszy unijnych w tym sektorze, zauważył, że „szansę na postęp w dekarbonizacji transportu kolejowego” należy wykorzystać poprzez „przekształcenie lub zastąpienie” flot napędzanych olejem napędowym „bardziej zrównoważonymi rozwiązaniami”, takimi jak pociągi na baterie lub Pociągi napędzane wodorem lub jedno i drugie.

Zarząd CAF jest „w pełni przekonany” o zdolności grupy do „stania się silniejsza, gdy świat wychodzi z kryzysu po globalnym kryzysie zdrowia publicznego”. .

„Dążymy do dalszego opłacalnego wzrostu, z większą różnorodnością produktów, usług i rynków oraz z ciągłym poszukiwaniem większej wydajności” – podkreślił.

Odnosząc się do nominacji Javiera Martineza Ogenagi w kwietniu na nowego dyrektora generalnego grupy, który obejmie urząd 1 września, powiedział, że rada dyrektorów jest przekonana, że ​​„mądrym rozwiązaniem jest kontynuowanie procesu rozwoju i rozszerzania grupy w nadchodzących latach. ” .

Wśród wskaźników ekonomicznych za miniony rok Arizcorreta zwrócił uwagę na portfel zamówień, który na koniec roku wynosił 8807 mln euro. Kontynuował na „wysokich poziomach” pomimo „wzrostu obrotów netto i spadku zaangażowania – które wyniosło 2123 mln –” – powiedział.

Podkreślono również, że „normalne poziomy” całkowitego zysku operacyjnego (Ebitda) zostały osiągnięte w drugiej połowie roku, osiągając 129 mln euro w porównaniu do 73 mln w pierwszej połowie i 128 w tej samej połowie 2019 r.

„Udało nam się przekroczyć nasze śródroczne oczekiwania, skorygować prognozę początkowo ustaloną w świetle pandemii i osiągnąć wynik przed opodatkowaniem na dzień 31 grudnia w wysokości 49 mln euro i wynik netto w wysokości 10 mln euro” – zapewnił. .

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *