Cele programu Microsoft Viva zapewniają cel i dopasowanie do środowiska pracownika — Centrum wiadomości w Ameryce Łacińskiej

Cele programu Microsoft Viva zapewniają cel i dopasowanie do środowiska pracownika — Centrum wiadomości w Ameryce Łacińskiej

Vitri Velor, wiceprezes Microsoft Viva Goals.

Miejsce pracy zmieniło się dramatycznie w ciągu ostatnich kilku lat, ponieważ praca hybrydowa stała się rzeczywistością, a oczekiwania pracowników przesunęły się w kierunku doświadczenia pracowników. W niedawnym badaniu przeprowadzonym przez Microsoft 77% pracowników stwierdziło, że ważne lub bardzo ważne jest, aby pracodawca wniósł do pracy poczucie celu i sensu. Podobnie 69% pracowników stwierdziło, że ważne lub niezwykle ważne jest, aby być nagradzanym za wpływ, a nie za przepracowane godziny.Jeden

Pracownicy chcą nie tylko czuć się bardziej związani i zgrani z celem i misją firmy, ale także rozwijać się, wywierać wpływ i zmieniać świat. W ten sam sposób organizacje osiągają najlepsze wyniki, gdy ludzie i zespoły mają jasność i wspólne zrozumienie swoich celów oraz mogą pracować jednocześnie, aby osiągnąć pożądane wyniki biznesowe. Jasny i spójny proces wyznaczania celów to brakujące ogniwo między doświadczeniem pracowników a wynikami biznesowymi.

Dziś miło nam poinformować, że Cele Microsoft FIFA, nowy moduł ustawiania celów biznesowych, teraz dostępny w prywatnej wersji zapoznawczej. Aktywowany przez przejęcie Ally.io,dwa Viva Goals to wiodąca Organizacja Celów i Kluczowych Wyników (ORC), zapewniająca cel i dostosowanie do klientów Viva – a także kulturę, komunikację, dobre samopoczucie, interakcję, wzrost i rozwój, wiedzę i doświadczenie.

Przedstawiamy cele FIFA

Cele FIFA dopasowują zespoły do ​​strategicznych priorytetów ich organizacji i jednoczą je wokół misji i celu. Pomaga zapewnić jasność co do pracy pracownika i jak ta praca może wpłynąć na najważniejsze priorytety firmy. Po uzgodnieniu zespoły mogą skupić się na wykonywaniu swojej pracy, podejmowaniu dobrych decyzji i osiąganiu pożądanych wyników biznesowych.

Ponadto, Viva Goals wbudowuje cele biznesowe w codzienny przepływ pracy, umożliwiając pozostawanie na bieżąco dzięki połączonym danym i automatycznym przypomnieniom, a także udostępnianie i rozwijanie ORC w całej organizacji za pomocą spersonalizowanych pulpitów nawigacyjnych i szybkich łączy. Viva Goals integruje się z Microsoft Teams, Azure DevOps i innymi narzędziami do zarządzania biznesem i danymi, z których już korzystają klienci — a wkrótce więcej integracji zostanie wprowadzonych do Microsoft Viva, Microsoft Power BI oraz innych aplikacji i usług platformy Microsoft 365. Dzięki celom Viva ORC nie są już w silosie z dala od doświadczenia pracownika i miejsca, w którym ludzie pracują.

Cele Viva zostaną uwzględnione w aktualnej subskrypcji pakietu Microsoft Viva, gdy stanie się ona dostępna do końca trzeciego kwartału 2022 r.

Cele biznesowe łączą doświadczenie pracowników z wynikami biznesowymi

Posiadanie jasnych celów i konkretnych mierników sukcesu na najwyższych szczeblach organizacji pomaga wszystkim wiedzieć, co jest ważne, i dostosowywać swoją pracę do najważniejszych priorytetów. Określa kontekst pracy zespołu oraz tworzy wspólną wizję i wspólny język, co jest szczególnie ważne w mieszanym środowisku pracy. Daje to działom i zespołom strukturę umożliwiającą koncentrację priorytetów i określanie sukcesu w stosunku do celów biznesowych.

Jasno określając cele organizacyjne i zespołowe, pracownicy mogą myśleć, współpracować i pracować indywidualnie i zespołowo, a także być konsekwentni i informowani o priorytetach i pracy wykonywanej przez innych. W ten sposób codzienna praca pozwala firmie iść do przodu w bardziej elastyczny sposób. To połączenie i wizja szerszego obrazu poprawia elastyczność i napędza pracę opartą na celu, ponieważ pracownicy mogą określić, jak najlepiej osiągnąć te cele. Wiedza o tym, dlaczego codziennie przychodzisz do pracy, wspólne podejście do wyznaczania celów i wiedza o swoich postępach to ważne czynniki poprawiające komfort pracy.

Sprzyja także kulturze innowacji i wzrostu. Według ankiety Ally.io 73% osób, które używają struktury wyznaczania celów, takiej jak ORC, czuje się upoważnionych do podejmowania ryzyka w działaniu (w porównaniu do 53%, które tego nie robią), a skalkulowane ryzyko prowadzi do innowacji.3

ork dla wszystkich

Zgodnie z celami Vivy chcemy, aby zespoły korzystały z ORC na wszystkich poziomach. ORCs mogą pomóc utrzymać wszystkich w tym samym kierunku, ale nie, jeśli są używane tylko jako kierunki pionowe. Niezależnie od tego, czy są liderem na poziomie C, kierownikiem zespołu, czy indywidualnym współpracownikiem, mogą włączyć ORC do swoich indywidualnych spotkań z menedżerami, aktualizacji postępów dla interesariuszy lub regularnych procesów planowania. Zastanowić się, co zadziałało, a co należy zmienić.

W tym Czwarty artykuł W naszej serii blogów na temat procesu doświadczenia pracowników w firmie Microsoft dzielimy się tym, w jaki sposób zespoły w firmie Microsoft wykorzystują cele Viva i strukturę ORC na różnych poziomach, aby wspierać nowych pracowników, definiować partnerstwa między zespołami i zachęcać do innowacji.

Patrząc w przyszłość

Cieszymy się z możliwości pomocy klientom w rozwijaniu dostosowania i nadawaniu większego znaczenia i celów biznesowych doświadczeniu pracowników w ramach Viva. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się Cele Microsoft FIFA I obejrzyj następny film.

JedenBadanie Employment Trends Index zostało przeprowadzone od 7 stycznia do 16 lutego 2022 r. przez niezależną firmę badawczą Edelman Data x Intelligence wśród 31 102 pracowników pełnoetatowych lub samozatrudnionych na 31 rynkach. Ankieta zajęła 20 minut i została przeprowadzona online, w języku angielskim lub przetłumaczona na język lokalny każdego rynku. Co najmniej 1000 pełnoetatowych pracowników wzięło udział w ankiecie na każdym rynku, a globalne wyniki zostały zebrane ze wszystkich odpowiedzi, aby stworzyć średnią. Każdy rynek był ważony równo w ramach średniej światowej. Każdy rynek był reprezentatywną próbą całej siły roboczej w pełnym wymiarze czasu pracy pod względem wieku, płci i regionu, a każda próbka obejmowała mieszankę środowisk pracy (osobiście, zdalnie, poza biurem itp.), branż, wielkość firmy, staż pracy i poziomy zatrudnienia. Rynki, które wzięły udział w badaniu to: Australia i Nowa Zelandia (ANZ): Australia i Nowa Zelandia; Azja i Pacyfik (APAC): Chiny, Hongkong, Indie, Indonezja, Japonia, Malezja, Filipiny, Singapur, Tajlandia, Tajwan, Korea Południowa, Wietnam; Europa: Niemcy, Hiszpania, Finlandia, Francja, Holandia, Włochy, Polska, Wielka Brytania, Czechy, Szwecja, Szwajcaria; Ameryka Łacińska (Ameryka Łacińska): Argentyna, Brazylia, Kolumbia, Meksyk; Ameryka Północna: Kanada, Stany Zjednoczone.

dwaMicrosoft przejmuje Ally.io, aby poprawić wrażenia pracowników poprzez dostosowanie pracy ludzi do celów zespołu i misji firmy (Microsoft nabył Ally.io w celu poprawy obsługi klienta poprzez dostosowanie pracy ludzi do celów zespołu i misji firmy), Kirk Koenigspur, oficjalny blog Microsoftu, Microsoft. 7 października 2021 r.

3Raport 2021: nowe spojrzenie na zarządzanie celami i kulturą firmy Raport 2021: Nowa perspektywa zarządzania celami i kulturą firmy, Kevin Shefley, Ally.io. 8 czerwca 2021 r.

Tagi: Microsoft 365, Microsoft Live

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *