Chiny nakładają podatki na branżę e-papierosów

Wznowienie działalności związanej z paliwami kopalnymi w Danii

Według głównych gazet w kraju, rząd opodatkowuje 36 proc. produkcji i dostaw za granicą, a 11 proc.

Jest to wspólne posunięcie trzech departamentów rządowych i najnowsze systemowe posunięcie Chin w rozwijaniu przemysłu, który w zeszłym roku wzrósł o 36 procent i wygenerował ponad 27 miliardów dolarów zysków.

Azjatycki gigant jest czołowym światowym producentem i eksporterem papierosów elektronicznych, ale na początku tego miesiąca wprowadził surowe przepisy i obowiązkowe standardy w tym sektorze.

Na przykład zakazał modeli o smaku owocowym, reklam skierowanych do nieletnich, reklam w mediach, w miejscach publicznych i w transporcie.

Nakazał, aby stężenie w nim nikotyny nie przekraczało 20 mikrogramów, nie zawierało zanieczyszczeń, metali ciężkich i zanieczyszczeń oraz zawierało funkcje zapobiegające zapalaniu się jej przez dzieci.

Producenci potrzebują licencji od State Tobacco Monopoly Administration, muszą działać w ścisłej zgodności z przepisami zatwierdzonymi dla sektora i nie mogą sprzedawać swoich produktów w pobliżu żadnej szkoły.

Od zeszłego roku Chiny zachęcają również wśród palących ludzi, aby nie korzystali z tych urządzeń jako substytutu, próbując zerwać z nałogiem, który powoduje choroby, które każdego roku zabijają około miliona ludzi.

Przyłączył się do walki z fumigatorami po tym, jak aktywiści i eksperci wezwali do ścisłego uregulowania jej reklamy, powołując się na obawy, że jest ona sprzeczna z narodowym planem promowania zdrowego stylu życia.

Eksperci skrytykowali, że promowanie e-papierosów prowadzi do palenia, zwłaszcza wśród młodych ludzi, a kilka badań wykazało, że korzysta z nich 70 procent studentów szkół średnich w Chinach.

oda / ymr

You May Also Like

About the Author: Nathaniel Sarratt

"Freelance twitter buff. Typowy adwokat kawy. Czytelnik. Subtelnie czarujący przedsiębiorca. Student. Introwertyk. Zombie maniakiem."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.