Co muszę wiedzieć, aby rozpocząć własny projekt digital signage?

Jak wyróżniasz się na konkurencyjnym rynku?

Firmy szukają nowych sposobów na odróżnienie się od reszty konkurencji. Dąży do zdobycia znaczącej i konkurencyjnej przewagi, która pozwoli mu postawić się ponad nimi wszystkimi.

Na konkurencyjnym rynku, takim jak dzisiaj, istnieje cyfrowe medium, które umożliwia wyróżnienie organizacji, które go wdrażają. Nazywa się to cyfrowym oznakowaniem.

Digital signage umożliwia połączenie świata online i offline poprzez ujednolicenie różnych korzyści, jakie reklama cyfrowa i klasyczne media zapewniają firmom.

Digitalizując punkt sprzedaży, możesz osiągnąć znaczące zmiany w zachowaniu klientów wobec Twoich produktów lub usług.

Jeśli chcesz mieć bezpłatną rozmowę, aby dowiedzieć się o zaletach digital signage dla Twojej firmy, Easyscreen oferuje rozmowy wideo z zespołem ekspertów, Kliknij tutaj, aby umówić się na rozmowę wideo.

Zdefiniuj swoje cele lub zadania. Co chcesz sprawdzić?

Rozpoczynając każdy projekt, pierwszą rzeczą do zrobienia jest zdefiniowanie jego celów lub zadań: Co chcę osiągnąć dzięki digital signage?

  1. Zwróć uwagę i zwiększ sprzedaż.

Promocje, specjalne rabaty lub oferty sezonowe można prezentować za pośrednictwem cyfrowych ekranów firmy, a dzięki dobrej komunikacji z właściwymi odbiorcami, we właściwym miejscu i czasie, możesz sprzedawać więcej.

  1. Uzyskaj dodatkowy dochód dzięki reklamom.

Możesz uzyskać dodatkowy zysk, oferując innym możliwość nadawania ich treści na Twoim cyfrowym ekranie. Dla wielu osób możliwość tworzenia reklam w miejscu sprzedaży jest bardzo przydatna, ale nie każdy może sobie na to pozwolić. Z tego powodu możesz dać tym reklamodawcom możliwość nadawania swoich treści w swojej organizacji. Reklamodawca może zostać obciążony niewielką opłatą, więc wystarczy często udostępniać jego treści cyfrowe swojej firmie.

  1. Przechwytuj, informuj i zwiększaj liczbę odbiorców.

Digital signage może być przydatne w edukacji i informowaniu klienta o Twojej marce. W ten sposób możesz nauczyć ich, kim jesteś, co robisz, jaka jest twoja misja i wizja itp.

Odbiorcy mogą być przytłoczeni mnóstwem informacji, dlatego ważne jest, aby przykuć ich uwagę zabawnymi treściami, które zachęcają ich do udziału lub dalszego badania.

Który monitor cyfrowy jest odpowiedni dla Twojej firmy?

Ważne jest, aby znać typ ekranu, który najlepiej pasuje do Twojej organizacji. Nie wszystkie z nich są takie same, dlatego istnieją różne typy, które mają różne funkcje.

  1. ekrany LED

  • Składa się z pikseli lub paneli.
  • Nie mają limitu rozmiaru.
  • Może być wewnątrz lub na zewnątrz (najlepiej sprawdza się na zewnątrz).
  1. ekrany LCD

  • Działają lepiej w środku niż na zewnątrz.
  • Lepszy wyświetlacz i rozdzielczość niż LED.
  1. Pokaż wyświetlacz

  • Starają się przyciągnąć publiczność spoza zakładu.
  • Starają się zaprosić publiczność do wejścia do budynku poprzez pokazy i promocje.
  1. małe ekrany

  • Ze względu na swój rozmiar można go umieścić w dowolnym miejscu.
  • Są używane w punktach sprzedaży, aby produkt był bardziej widoczny.
  • Istnieje możliwość uwiedzenia klienta odpowiednim produktem w danym miejscu.
  1. interaktywny

  • Zachęcają do relacji i interakcji z publicznością.
  • Poprzez zwiększenie komunikacji zwiększa się zaangażowanie marki z klientem.
  1. ściana wideo

  • Grupa monitorów lub monitorów zainstalowanych razem do wspólnej pracy.
  • Symulują ogromny ekran.
  • Może być symetryczny lub asymetryczny.
  1. totem

  • Pionowe ekrany z podporą.
  • Rozmiar i wzrost mogą się różnić.

Istnieją dostawcy, tacy jak Screenmedia lub Recubik, którzy oferują tylko własne usługi oprogramowania do digital signage. Klient zrezygnował z zakupu ekranu cyfrowego.

Raczej jak firmy łatwy ekranoferując swoje oprogramowanie do digital signage, a także możliwość zakupu własnych ekranów cyfrowych, dostosowują się do potrzeb klienta.

Nie tylko to, ale dzięki swojemu sprzętowi Easyscreen oferuje możliwość ponownego wykorzystania dowolnego ekranu z wejściem HDMI, aby przekształcić go w ekran z cyfrowym oznakowaniem, na wypadek gdyby był zbyt drogi, aby go uzyskać.

Jak jest stosowany znak? Jakie sektory obejmuje?

Można wyróżnić dwa rodzaje reklamy cyfrowej: indoor i outdoor.

  1. w środku

Zazwyczaj umieszcza się je w instytucjach. Wymaga się, aby ekrany nie tylko stanowiły element dekoracji, ale także zapewniały dodatkową wartość doznań zakupowych klienta.

Stara się być blisko klienta poprzez angażujące, pouczające i zabawne komunikaty. Często są używane w taki sposób, aby skłonić osobę do wykonania pożądanej czynności.

Może być stosowany w:

  • Szpitale, apteki, przychodnie, optometryści i weterynarze.
  • Nieruchomość.
  • Małe, średnie i duże firmy.
  • Fryzjerzy i salony kosmetyczne.
  • Krety.
  • Hotele, biura podróży i turystyki.
  • komp.
  • Biura z salami konferencyjnymi.
  • Teatry, kina i muzea.
  • Restauracje.
  • Dealerzy – agenci.
  • Ratusze miejskie.
  • siłownie.
  • szkoły.

Wewnętrzne ekrany cyfrowe można umieścić w:

  • na dowolnej ścianie.
  • Okna sklepowe.
  • obszar pola.
  • Sale konferencyjne lub poczekalnie.
  • Przebieralnie lub przebieralnie.
  • Lobbyści lub przyjęcia.
  1. na zewnątrz

Odnosi się do dowolnego wyświetlacza cyfrowego znajdującego się poza sklepem. Można je znaleźć na zewnątrz, w miejscach, w których gromadzi się duża liczba ludzi, aby osiągnąć większy wpływ i zasięg.

Stara się przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów poprzez przyciągające wzrok komunikaty, które przyciągają ich uwagę i motywują do wejścia do organizacji.

Zwykle można je znaleźć w miejscach o dużym natężeniu ruchu, takich jak:

  • lotniskach.
  • Billboardy i billboardy.
  • Dworce kolejowe, metro i autobusy.
  • Festiwale i imprezy.
  • Budynki.
  • Witryny sklepowe lub okna.
  • pory roku.

Należy przeanalizować rodzaje sektorów obsługiwanych przez dostawców na rynku. Dzieje się tak, ponieważ w zależności od sektora, w którym się rozwijasz, będą szukać powiązanych treści, ponieważ będą one skierowane konkretnie do grupy docelowej na tym rynku.

Dostawcy usług, tacy jak Screenmedia czy INS, działają tylko z kilkoma sektorami. Obejmują one:

  • biura
  • zdrowie i piękno
  • komfort
  • sektorowy
  • Sztuczny

Z drugiej strony Easyscreen jest dostawcą, który obejmuje więcej segmentów. W ten sposób oferuje konkretne treści związane z następującymi obszarami:

Co powinienem wiedzieć o moim dostawcy digital signage?

Dziś jest wielu dostawców, a każdy z nich ma swoje różnice i cechy. W rezultacie przed zatrudnieniem należy przeanalizować szereg pytań.

reputacja

Ważne jest, aby przeanalizować, kim jest sam dostawca. Musisz więc zadać sobie pytanie:

  • Ile lat jest na rynku?
  • Czy ma zasięg krajowy czy międzynarodowy?
  • Kim są Twoi klienci?
  • Czy masz pozytywne lub negatywne recenzje?

Większość dostawców, takich jak INNPlay, 3GH, Viewneo i IDSMedia, działa tylko w Hiszpanii.

Z drugiej strony istnieją dostawcy tacy jak Pantallea lub Easyscreen, którzy są obecni na całym świecie. Pantalea ma biura w Hiszpanii i Portugalii, a Easyscreen ma biura w Hiszpanii, Holandii, Włoszech, Polsce i Meksyku. Świadczy to o sile marki nie tylko na poziomie lokalnym, ale również międzynarodowym.

program

Powinieneś przyjrzeć się wszystkim platformom oferowanym przez dostawców i przyjrzeć się różnym funkcjom. Należy wziąć pod uwagę następujące kwestie:

  • Czy łatwo to zrozumieć bez wcześniejszej wiedzy?
  • Czy to jest łatwe w użyciu?
  • Czy mogę tworzyć i tworzyć własne treści?
  • Czy oferujecie wirtualne szablony?

Zawartość

Nie wszystkie treści mają te same cele, więc istnieje wiele podejść i sposobów ich realizacji. Rodzaje treści, które mogą być przesyłane, to:

Należy zachować równowagę między wykorzystywaniem treści cyfrowych na ekranach. Dzieje się tak, ponieważ widzowie szukają dynamicznych treści, które są stale aktualizowane.

Harmonia między tymi rodzajami treści przyciągnie publiczność, zwiększy sprzedaż i poprawi wizerunek marki.

pojedynczy zasób

Posiadanie jednego punktu kontaktu z dostawcą jest wygodniejsze i bardziej elastyczne, jeśli chodzi o rozwiązywanie wszelkiego rodzaju incydentów. Oszczędza to dużo czasu i pieniędzy oraz zmniejsza stres związany z koniecznością kontaktowania się z wieloma źródłami w celu rozwiązania jednego problemu.

Najbardziej kompletny dostawca

W tym momencie weź pod uwagę wszystkie wcześniejsze analizy. wywnioskował, że łatwy ekran To najlepsza opcja na rynku. to jest powód:

  1. Co powinienem wiedzieć o firmie?

Ponad 20 lat na rynku cyfrowym, w połączeniu z jego międzynarodową obecnością, potwierdza niezbędną solidność, którą musi mieć każda firma zajmująca się oznakowaniem.

  1. Kim są Twoi klienci?

Jej portfolio klientów obejmuje takie marki jak Toyota, Media Markt, Gasolineras BP, Buenas Migas i inne. Historie sukcesu firmy przekroczyły wszelkie granice i kontynenty. Easy Screen zmienia biznes dużych, średnich i małych firm.

  1. Czy twoja platforma jest poprawna?

Platforma Easyscreen jest bardzo kompletna, intuicyjna i łatwa w użyciu. Nie tylko ma wstępnie zaprojektowane szablony, które oszczędzają czas w zakresie tworzenia treści, ale także pozwala tworzyć własne treści w najlepszym stylu „Canva”.

Do tworzenia treści nie jest wymagane wcześniejsze doświadczenie w projektowaniu. Dzieje się tak dlatego, że jest specjalnie zaprojektowany, aby pomóc traderom, którzy nie mają wiedzy na ten temat.

  1. Czy masz obsługę klienta?

Firma oferuje usługę samoobsługi, w ramach której mogą zapoznać się z platformą bez konieczności kontaktu z dostawcą. Z drugiej strony oferują również telefoniczną i elektroniczną obsługę klienta.

  1. Czy istnieje sposób na przetestowanie usługi przed zawarciem z nią umowy?

Dostawca daje każdemu możliwość wypróbowania swojego oprogramowania do oznakowania za darmo przez 31 dni. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o programie i wszystkich możliwościach ulepszeń dla Twojej firmy, aby zdobyć więcej klientów, możesz Poproś o rozmowę wideo, klikając poniższy link.

Easyscreen oferuje prostą, niedrogą i niedrogą usługę, która doskonale sprawdza się w przyciąganiu, informowaniu i zapewnianiu rozrywki klientom. Dlatego wiele dużych lub małych firm poleca swoje usługi.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.