Cyfrowa transformacja i technologia, klucze, które wzywają do zapewnienia lepszych usług w przyszłości .

Cyfrowa transformacja i technologia, klucze, które wzywają do zapewnienia lepszych usług w przyszłości .

| | Zaktualizowano: 07.07.2021 1:46 AM

Widzi to sektor prawniczy Cyfrowa transformacja i technologia Jako niezbędny do osiągnięcia lepszych wyników, w tym poprawy usług, produktywności, wydajności i wydajności.

Znajduje to odzwierciedlenie w Przyszły prawnik 2021: Poza pandemią Wolters Kluwer Legal & Regulatory, badanie przeprowadzone poprzez wywiady z 700 prawnikami w kancelariach prawnych, działach prawnych i firmach świadczących usługi handlowe w Stanach Zjednoczonych i dziewięciu krajach Europy – Wielka Brytania, Niemcy, Holandia, Włochy, Francja, Hiszpania, Polska, Belgia i Węgry. Badanie przeprowadzono w dniach 4-18 marca 2021 r.

Celem niniejszego raportu jest zbadanie, w jaki sposób oczekiwania klientów, technologia i inne czynniki, w tym pandemia, Wpływają na przyszłość prawa we wszystkich kluczowych obszarach I jak organizacje prawne są przygotowane do radzenia sobie z tym problemem.

Badanie ujawnia Rosnące znaczenie legalnej technologiiWskazało na to 77% ankietowanych. W tym kontekście tylko 33% profesjonalistów uważa, że ​​ich organizacje są dobrze przygotowane na ten trend.

To rok po wybuchu pandemii COVID-19 Prawnicy zauważyli, że trendy, z którymi już się zmierzyli, przyspieszają. Mimo wszystko niewielu z nich było chętnych.

To pokazuje, że organizacje mogą: Dalsze zwiększanie możliwości Muszą stawić czoła rosnącym wyzwaniom, przed którymi stają.

Według Íñigo Sagardoya, dyrektora generalnego Sagardoy Abogados: „Pandemia przyspieszyła pewne zmiany w firmach prawniczych, takie jak innowacje technologiczne i hybrydowy system pracy (telepraca/praca twarzą w twarz). Podobnie sposób, w jaki wchodzimy w interakcje z klientami zmienił się i jest Więcej realizmu, mniej obecności”.

Bardziej niż kiedykolwiek działy prawne korporacji wyobrażają sobie swoje kancelarie Wykorzystaj technologię, aby zwiększyć wydajność i produktywność.

Rozwiązania technologiczne stają się coraz ważniejsze jako sposób na osiągnięcie tego celu, zarówno w ramach działów prawnych, jak i firm, z którymi współpracują.

Tak więc w ciągu 3 lat 91% działów prawnych Poproszą firmy prawnicze o opisanie technologii, której używają, aby była bardziej produktywna i wydajna.

Obecnie, Tylko 32% firm prawniczych deklaruje chęć wykorzystania technologii do zwiększenia produktywności.

W tym sensie Sagardoy jest wyraźnie zaangażowany w sztuczną inteligencję. „Będzie to miało ogromny wpływ na wszystko, co związane jest ze sporami sądowymi, aby móc zrozumieć orzecznictwo, trendy i wyniki sądu, także w kwestii kontraktowania”.

Pandemia nasiliła presję na działy prawne, które muszą się z nią uporać Większe obciążenia i mniejsze budżety.

Działy prawne mówią Główne wyzwania To automatyzacja rutynowych zadań i wykorzystanie technologii w procesach pracy, zmniejszenie lub kontrola zewnętrznych kosztów prawnych oraz zarządzanie rosnącymi wymaganiami działu prawnego firmy.

Aby pomóc przezwyciężyć te wyzwania, działy prawne planują Zwiększ swoją inwestycję w technologię o 84% Mówią, że w przyszłości będą w większym stopniu korzystać z technologii, aby poprawić produktywność. .

Jak sądzono Większa współpraca i przejrzystość między kancelariami a klientami (80%)Większy nacisk na innowacje (78%) i zwiększone wykorzystanie alternatywnych rozwiązań dotyczących opłat (78%)

Oczekiwane zmiany w kancelariach

Większość kancelarii przewiduje zmiany w sposobie ich obsługi w przyszłości. Misje oczekują zmiany w Obszary praktyki, technologia, relacje z klientami i pracownikami.

Główne zmiany przewidywane przez firmy prawnicze obejmują: a Rosnąca specjalizacja w świadczeniu usług prawnych (82%).Zwiększone wykorzystanie technologii w celu poprawy produktywności (81%) i zwiększony nacisk na innowacje 78%.

Rosnące znaczenie technologii prawnych jest jednym z głównych trendów, które według prawników mają wpływ na ich organizacje.

Chociaż większość organizacji zdaje sobie z tego sprawę, Nie każdy w pełni korzysta z technologii wspierającej wydajność i ciągłość biznesowąOprócz przewagi konkurencyjnej Twojej organizacji i Twoich klientów.

Ankieta to odzwierciedla Ci, którzy już skorzystali z technologii, byli lepiej przygotowani do obsługi klientów zdalnych Kiedy zaczęła się epidemia.

Liderzy technologii nadal przewyższają inne organizacje. Po wyjściu z globalnej pandemii liderzy technologii wyraźnie pokazali, dlaczego Inwestycja w odpowiednią technologię jest kluczem do wysokiej wydajności.

Pomimo epidemii Znacznie więcej wiodących technologicznie kancelarii (47%) odnotowało wzrost rentowności, w przeciwieństwie do misji w okresie przejściowym (28%) lub spóźnionych (13%).

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *