Amazonka Utracone pierwsze miejsce w światowym rankingu Pobieranie aplikacji e-commerce w 2021 r., wyprzedzony przez trzy aplikacje firm zagrażających jego tronowi na arenie międzynarodowej, podczas gdy krajowy konkurent jest niebezpiecznie blisko Zjednoczone państwo.
według Podane dane do puls rynku, dostawca danych e-commerce z siedzibą w Nowy Jorki Amazonka Zajęła czwarte miejsce na globalnej liście pobierania aplikacji zakupowych w 2021 roku, po tym, jak była najczęściej pobieraną aplikacją w 2020 roku.
Zebrane liczby puls rynku Pokaż, że firma prowadziła Andy Gacy Zarejestrował 148 milionów pobrań, co stanowi 12% spadek liczby pobrań w 2021 r. w porównaniu z 2020 r.
I podczas gdy Amazon obniżył limit pobierania, Miejsce, Shein y Shopee, trzy firmy Pokonaj Amazon w 2021 r., oszałamiające 744 procent do 153 milionów pobrań, 70 procent do 190 milionów i 46 procent do 203 milionów.
Trzy firmy są gotowe do walki o tron
Oczywiście, kiedy osiągnięty zostanie poziom penetracji, który sprawia Ci przyjemność Amazonka Na całym świecie utrudnia to również rozwijanie macek z taką samą szybkością, z jaką handlowano, aż do osiągnięcia tej pozycji.
To przynajmniej opinia Puls Markplace, co to podkreśla Amazonka Spadł z pierwszego miejsca w 2020 roku, ponieważ pozostałe trzy aplikacje, które go wyprzedziły, „rosną szybciej”.
I to pomimo odnotowania, że jest mało prawdopodobne, aby prześcignął pozostałe dziesięć aplikacji, które zajmują czołowe pozycje na liście Amazonka W krótkiej perspektywie raport również wątpi, że Amazonka Może znacznie zwiększyć liczbę pobrań”, ponieważ został uruchomiony na coraz mniejszych rynkach, takich jak Egipt i Polska ostatni rok”.
W przeciwieństwie do tego spowolnienia w Amazonka Oferują ją trzy platformy, którym pod tym względem udało się prześcignąć giganta e-commerce: singapurski Kupuj, Chiny to jest w Indie Meesho, które konkurują na rynkach o dużym potencjale ekspansji.
Tylko z trzech aplikacji Kupuj w obrocie publicznym za pośrednictwem spółki dominującej, morze Ltd, którego cena akcji w piątek 7 stycznia wynosiła 189 USD.
w przypadku, gdy to jest wW czerwcu firma musiała zdementować pogłoski, że publiczna oferta sprzedaży dała jej wartość 47 miliardów dolarów, a prywatni inwestorzy mają dobrą opinię. Tiger Global lub Sequoia.
Wróg w domu
Pomimo utraty pozycji numer jeden na świecie w tym rankingu pobrań aplikacji, Amazonka Udało mu się utrzymać swoje pierwsze stanowisko w swoim domu, będąc kandydatem na Handel elektroniczny mniej niż Sklepy z aplikacjami na iPhone’a i Androida w USA Z 40 milionami.
raport puls rynkuTwierdzi jednak, że dwie aplikacje są w dobrej pozycji, by zagrozić temu przywództwu.
Jeden jest to jest w, który zdążył już pokonać założoną przez siebie firmę Jeff Bezos Na całym świecie, ale w USA było to 32 miliony. inny Shopify, kanadyjska platforma handlu elektronicznego, która odnotowała jeden z najfajniejszych wzrostów pandemii, z około 390 USD w marcu 2020 r. do 1138 USD tam, gdzie jej tytuły są obecnie, a te są zarejestrowane 30 milionów pobrań w USA w 2021 r..
W rzeczywistości, konsensus analityków jest taki, że akcje Shopify mają potencjał wzrostu na poziomie 45,9 procent, co daje im docelową cenę na poziomie 1680 USD.
Na przykład z Bloomberg Intelligence Agency, że Facebook, PayPal i inne firmy Chcesz sprzedawać coraz więcej produktów i usług za pośrednictwem sieci społecznościowych, może pomóc Shopify„Ponieważ każdy katalizator, który kieruje konsumentów w stronę kanałów cyfrowych, spowoduje, że firmy przejdą na bardziej zaawansowane oprogramowanie oparte na chmurze”.
Przyszłość Amazona nie ogranicza się do e-commerce
chociaż Amazonka Wraz ze wzrostem konkurencji w branży e-commerce, firma pozostaje jedną z największych w branży pod względem udziału w rynku globalnym.
Jednak oczy firmy wyszły poza obszar handlu, który wyniósł ją na szczyt piramidy biznesowej, dalej rozszerzając swój wpływ na sektor telekomunikacyjny, który dominuje dzięki swojej spółce zależnej, Usługi internetowe Amazon.
Uwzględniając ten czynnik w równaniu i pamiętając, że pomimo utraty wiodącej pozycji w liczbie pobrań, firma Amazonka w ramach sektora Handel elektroniczny Konsensus analityków pozostaje silny, że spodziewają się, że akcje spółki z siedzibą w Seattle wzrosną o 26,9 procent w ciągu jednego roku, osiągając cenę docelową 4 117 USD.
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”