Difrusol ma 10 lat i przychodzi do Fruit Attraction z dużymi oczekiwaniami i celem międzynarodowej ekspansji. Borja Herrera, jej dyrektor, wyjaśnia historię i filozofię firmy.
Miriam Pérez Mina jest dziennikarką specjalizującą się w polityce rolno-spożywczej. (@mperezmen)
W sektorze rolno-spożywczym, zwłaszcza w sektorze owoców i warzyw, istnieją różne kierunki działalności, które wykraczają poza producentów czy dystrybutorów i tak jest w przypadku Difrusol. „Jesteśmy biurem handlowym zajmującym się kupnem i sprzedażą produktów ogrodniczych.” Borja Herrera Delgado, dyrektor Difrusol, wyjaśnia: „Dodatkowo posiadamy markę do produkcji ziół aromatycznych.”
Zlokalizowana w Murcji firma posiada czternastoosobowy zespół, który obsługuje swoich klientów na poziomie krajowym, ale także międzynarodowym. Niedawno otworzyła drugie biuro w El Ejido, aby zbliżyć się do produktu i poszerzyć katalog produktów, co oznacza, że firma rozwinęła się w wyniku wysiłków podjętych w ostatniej dekadzie.
Zespół Odmrażania.
Ścieżka rozwoju i handlu
Powstała 10 lat temu, a od 2019 roku zmieniła kierunek działania. Do tej pory zajmowała się marketingiem owoców cytrusowych „Większy nacisk kładziemy na warzywa i warzywa„Ten rozwój tekstu doprowadził do rozwoju w górę”,Z czego jesteśmy dumni.”
Eksport stanowi 80% sprzedaży Defrosol, a kierunki to: Wielka Brytania, Polska, Czechy, Holandia, Szwecja czy Słowacja. obok, „Mamy projekty rozwojowe, które docierają do Francji i Niemiec”.
Odnośnie ostatniego kwartału roku spodziewa się zarząd spółki „Powrót do trendu wzrostowego pomiędzy 30% a 40%”I przywróć numery, które uzyskałeś do czerwca tego roku.
Owocowy wygląd, idealna oprawa
Firma posiada dwie marki, pod którymi sprzedaje swoje produkty. Z jednej strony marka „Difrusol” została zaprezentowana w edycji wystawy 2021, a z drugiej strony „Modefresh” w edycji 2022. Filozofią firmy jest „Wdrażanie marek własnych i sprzedaż największej liczby produktów w swoim asortymencie.”
W tym celu już trzeci rok biorą udział w targach Fruittraction, podczas których zespół Difrusol stara się promować nowe linie biznesowe na poziomie międzynarodowym.
Hala 7, stoisko 7A05
Wywiad ukazał się w:
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”