Deporvillage, sklep specjalizujący się w kolarstwie, bieganiu i sportach na świeżym powietrzu, rozszerzył swoją obecność w trzech nowych krajach. Jak wynika z wydanego komunikatu prasowego, kwota ta Dania, Holandia i Polska Do swojej europejskiej obecności w Internecie, która została już wzmocniona w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Portugalii, Wielkiej Brytanii i Niemczech.
Katalońska firma wzmacnia swoją siłę na rynku europejskim, ekspansję w krajach, w których odkrywa wyraźne możliwości biznesowe, uzupełniając swoją globalną strategię ekspansji regionalnej o… Niedawne otwarcie sklepów stacjonarnych w Madrycie i Granadzieco wzmacnia koncepcję omnichannel i sprawia, że firma jest doceniana Prognoza Billings na 2023 r. wynosi 170 mln euro.
„Te nowe rynki zostały wybrane”, mówi Alex Reina, dyrektor biznesowy w Deporvillage, w oparciu o globalną ofertę produktów, którą posiadamy, ponieważ wierzymy, że mogą dobrze pasować do tych regionów. W ten sposób, chociaż jest jeszcze wcześnie na ustalenie prognozy udziałów w rynku w tych nowych krajach Wierzymy, że Holandia może zająć pozycję odpowiedniego rynku, ale mówimy o przyszłości za trzy do pięciu lat, ponieważ w dalszym ciągu wzmacniamy rynki, na których jesteśmy obecnie obecni”.
Otwartość w tych nowych krajach będzie oznaczać integrację Nowe profile obsługi klientaKtórzy biegle władają rdzennymi językami nowych regionów.
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”