Deporvillage dociera do nowych miejsc poza naszymi granicami

Deporvillage, sklep specjalizujący się w kolarstwie, bieganiu i sportach na świeżym powietrzu, rozszerzył swoją obecność w trzech nowych krajach. Jak wynika z wydanego komunikatu prasowego, kwota ta Dania, Holandia i Polska Do swojej europejskiej obecności w Internecie, która została już wzmocniona w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Portugalii, Wielkiej Brytanii i Niemczech.

Katalońska firma wzmacnia swoją siłę na rynku europejskim, ekspansję w krajach, w których odkrywa wyraźne możliwości biznesowe, uzupełniając swoją globalną strategię ekspansji regionalnej o… Niedawne otwarcie sklepów stacjonarnych w Madrycie i Granadzieco wzmacnia koncepcję omnichannel i sprawia, że ​​firma jest doceniana Prognoza Billings na 2023 r. wynosi 170 mln euro.

„Te nowe rynki zostały wybrane”, mówi Alex Reina, dyrektor biznesowy w Deporvillage, w oparciu o globalną ofertę produktów, którą posiadamy, ponieważ wierzymy, że mogą dobrze pasować do tych regionów. W ten sposób, chociaż jest jeszcze wcześnie na ustalenie prognozy udziałów w rynku w tych nowych krajach Wierzymy, że Holandia może zająć pozycję odpowiedniego rynku, ale mówimy o przyszłości za trzy do pięciu lat, ponieważ w dalszym ciągu wzmacniamy rynki, na których jesteśmy obecnie obecni”.

Otwartość w tych nowych krajach będzie oznaczać integrację Nowe profile obsługi klientaKtórzy biegle władają rdzennymi językami nowych regionów.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *