Diario de Cuyo – Rozszerzenie działalności o wina z San Juan na rynku polskim

Diario de Cuyo – Rozszerzenie działalności o wina z San Juan na rynku polskim

Po negocjacjach podczas misji handlowej do Europy, przedsiębiorcy z sektora winiarskiego San Juan będą mieli teraz możliwość dostępu do tego rynku. W celu dopracowania szczegółów tej możliwości minister produkcji Ariel Lucero spotkał się z ambasadorem RP w Argentynie Aleksandrą Marią Piątkowską.

„Towarzyszymy firmie Fraccionadora San Juan z San Juan, która wraz z partnerem w Polsce utworzyła centrum logistyczne w Polsce, dzięki czemu możemy sprzedawać wina San Juan w tym kraju, w partnerskich sieciach restauracji i supermarketach. świetna okazja do rozwoju na tym rynku”.

Centrum logistyczne to miejsce, w którym spotykają się ładunki w celu redystrybucji. Dziś jest to otwarta przestrzeń dla lokalnych produktów w Polsce, skąd mogą dotrzeć do każdego kraju wspólnoty europejskiej.

To właśnie te drzwi zostały otwarte po zorganizowanej przez rząd San Juan misji handlowej do Londynu i Holandii, 14. Światowej Wystawie Wina Masowego (WBWE), która odbyła się w listopadzie 2022 roku. Dwa miesiące później pierwsze 14 tys. piwnica.

We Fraccionadora San Juan pracują nad zdobyciem przewagi konkurencyjnej, aby podbić te rynki. Rozważają nawet wysyłkę wina luzem do podziału w Starym Świecie, co jest procedurą połączoną z wysyłką butelek.


You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *