Przesyłki peruwiańskich wyżu demograficznego i akcesoriów związanych z imprezami bożonarodzeniowymi za granicą wyniosły 258 028 USD od stycznia do października 2021 r. Kwota ta oznacza wzrost o 12,2% w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku, kiedy zrealizowano 1 USD. Stowarzyszenie Eksporterów (ADEX).
Chociaż wyniki wskazują na nieznaczne ożywienie, pokazują również spadek o 44,9% w porównaniu z tym, co zanotowano dwa lata temu; W tym czasie wynosił on 468 534 dolarów.
możesz zobaczyć: BCRP: Nietradycyjny eksport wzrósł o 25% do października 2021 r.
Głównym kierunkiem eksportu od stycznia do października były Stany Zjednoczone z 124 096 USD, czyli 48,1% całości; Za nim plasuje się Francja z 39 837 USD (15,4%). Inne kierunki to m.in. Włochy, Hiszpania, Niemcy, Nowa Zelandia, Portoryko, Polska, Kolumbia i Aruba.
Wzdłuż tych linii figurki i ceramiczne artykuły dekoracyjne stanowiły 72,2% wysyłek. Są to m.in. szopki ceramiczne, szopki wypalane matowo, motywy ceramiczne oraz szopki w szklanych butelkach, które pochodziły głównie z Limy, Callao i Ayacucho.
Wreszcie ADEX ustalił, że „ożywienie popytu na te produkty na rynkach międzynarodowych jest po raz kolejny szansą biznesową dla peruwiańskich rzemieślników, którzy spodziewają się 2022 r. z wyższymi zamówieniami”.
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”